JBL об’єднав k-pop, фанк та інші жанри у одній кампанії
31 Сер 2023, 16:28

JBL об’єднав k-pop, фанк та інші жанри у одній кампанії

Бренд аудіотехніки JBL відзначив випуск нової лінійки інтелектуальних колонок для дому інтегрованою глобальною продуктовою кампанією.

30-секундний ролик ілюструє розмаїття звучання, яке можуть запропонувати колонки JBL. У відео показано різні колонки з лінійки JBL Authentics, стилізовані відповідно до музики, яку вони відтворюють, починаючи від хіп-хопу, k-pop і фанку, закінчуючи соулом і поп-музикою.

Креативна кампанія, що охоплює телебачення, друковану, зовнішню рекламу та кінотеатри, буде запущена на ключових ринках по всьому світу, включаючи США, Європу, Близький Схід, Африку та Aзію. Розробкою займалось креативне агентство Havas.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми дуже раді запустити наш перший глобальний творчий проект з Havas. Завжди приємно, коли твій творчий партнер має спільне бачення щодо розширення меж сміливого креативного сторітелінгу. Ми з нетерпінням чекаємо, коли меломани по всьому світу зможуть оцінити як кампанію, так і нашу нову лінійку колонок Authentics», — сказав Майкл Крейг, керівник відділу глобального бренд-менеджменту та культури компанії Harman, якій належить бренд JBL.

Тамара Грін, керуюча директорка з глобальних брендів Havas Creative Network, додала: «Перший бриф з нашими друзями з Harman був дуже цікавим. Не так часто вдається по-справжньому зануритися у світ музичного фандому. Ми прагнули створити супер-стилізоване, але автентичне портретне середовище, яке затягує вас і викликає бажання дізнатися більше. Але справжня зірка — це динамік і те, як він дозволяє вам загубитися у власному музичному світі».

Розкажіть друзям про новину