Ніхто не робить літо так, як Сімон Порт Жакмюс, який привіз до Сен-Тропе свою фірмову смужку, весняну колекцію та фірмові набори для петанку у рамках багатогранного поглинання.
Відвідувачі популярного кафе і брассері La Renaissance на мальовничій площі Ліс вже встигли помітити, що інтер’єр закладу був оновлений Jacquemus, який не може пройти повз лимонне дерево, тарілку пасти або середземноморський краєвид, не створивши апетитного образу.
Меню страв та напоїв також було оновлене: ресторанна кухня була розроблена шеф-кухаркою Еллою Аффало, а пропозиції кафе — шеф-кухаркою Аною Марією Каденою.
Окрім цього, відвідувачі можуть придбати спеціальні товари, зокрема пляжні ракетки, доміно, карткові ігри, дорожні чашки, магніти та листівки, розроблені Jacquemus.
Смугаста оббивка стільців у ресторані поширюється також на парасольки та шезлонги, що є частиною проєкту Jacquemus з поглинання пляжного клубу Indie Beach, який він ініціював минулого року.
Обрані речі з весняної колекції Jacquemus можна буде придбати в Indie Beach, а тимчасовий бутик з’явився на Авеню Фош, за декілька кроків від площі Ліс. Там буде представлена колекція «Les Sculptures», а також пляжний одяг, сумка Le Tote Marcel та інші речі з тими самими смужками, що й під час поглинання брендом Сен-Тропе.