15 Лют 2024, 17:23

Історія пограбування збіднілого дому наголосила на важливості страхування здоров’я

Історія пограбування креативної агенції Special New Zealand для новозеландської страхової компанії Partners Life вигадлива, смішна, сумна і влучна. Кампанія підкреслює важливість жити, маючи план Б.

Нездатність працювати через хворобу або травму — це не та позиція, у якій багато хто уявляє себе, проте 170 000 людей припинили роботу через травму або хворобу за рік, що закінчився в червні 2020 року — це приблизно 6% від загальної кількості зайнятого населення в Новій Зеландії.

Міка Баллантайн, маркетинг-менеджерка з комунікацій в Partners Life, прокоментувала: «Як нація, ми недостатньо застраховані. Багато новозеландців йдуть по життю, сподіваючись на краще, але насправді найкраще — це мати план Б. Страхування доходу забезпечує фінансову підтримку, якщо ви не можете працювати через травму або хворобу, тому в цій кампанії ви не опинитеся в становищі бідного (колись багатого) чоловіка».

У фільмі, представленого в рамках кампанї, ретельно прописані кліше жанру пограбування, такі як неонуарне освітлення та напружений пульсуючий саундтрек, що посилюють інтригу сценарію.

Стів Хансен, креативний директор Special, прокоментував: «Ми хотіли посіяти насіння захисту доходів, перевернувши звичний жанр таким чином, щоб наша аудиторія не очікувала цього. Щось на кшталт хвороби чи травми».

Повна кампанія включає фільм про героя, продовження, зовнішню рекламу та радіо, що вказують на необхідність зміни способу життя, якщо хтось не має страхування захисту доходів як плану Б.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео