10 Сер 2022, 13:26

Instagram може стати схожим на OnlyFans за бізнес-моделлю

Минулого тижня Марк Цукерберг оголосив, що Meta розширює тестування продажу NFT в Instagram ще на 100 країн і запускає нові інтеграції з Coinbase і Dapper.

NFT, або невзаємозамінні токени — це унікальні предмети, які в цифровому вигляді належать творцю до моменту продажу покупцеві. У продажу немає копій, лише один оригінальний твір, який є «незамінним».

Це означає, що користувачі Instagram в Африці, Азійсько-Тихоокеанському регіоні, на Близькому Сході та в Америці зможуть продавати свої NFT в Instagram за допомогою блокчейнів Ethereum, Polygon і Flow, підключивши свої цифрові гаманці до застосунку.

Сем Гормлі з Osaka Labs, однієї з провідних лондонських студій цифрового маркетингу та активації, каже, що цей крок революціонізує наш спосіб взаємодії зі світом:

Ми вже бачили, як соціальні медіа змінили спосіб взаємодії з новинами та онлайн-контентом. За досить короткий проміжок часу ми перейшли від моделі трансляції до розмовної. Це оголошення від Instagram проголошує початок абсолютно нового способу перетравлення онлайн-контенту, який революціонізує простір і допоможе прояснити сіру зону, пов’язану з правом власності на онлайн-контент.
Сем Гормлі
засновник Osaka Labs

Нещодавно Міністерство рівності Іспанії та Інститут жінок запустили кампанію, спрямовану на заохочення жінок, які турбуються про свій зовнішній вигляд, ходити на пляж. У цій рекламі Міністерство використало зображення, отримані з Instagram, без отримання дозволу від власників облікових записів.

ArteMapache, митець, відповідальний за зображення, зрештою вибачився, а одна з моделей, чиї зображення були використані ArteMapache, висловила думку: «Люди ніколи не візьмуть зображення без дозволу фотографа, тому що вони знають, що йому потрібно заплатити, але [у цьому є] певна лазівка».

Гормлі вважає, що впровадження моделі NFT допоможе впоратися з такими ситуаціями. Він пояснює: «Я вважаю, що зростання формату NFT на таких платформах, як Instagram, стане подальшою еволюцією розмовного перетравлення контенту, яка забезпечить чіткіше право власності».

Він вважає, що замість того, щоб зосереджуватися на продажах реклами в майбутньому, Instagram почне переходити до комісійної бізнес-моделі: «Модель Instagram перейде від продажу реклами до заробітку та диверсифікації, беручи комісію з продажів NFT, подібно до того, як працюють Twitch, Youtube, Patreon і Onlyfans».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео