29 Лют 2024, 12:47

Індонезійська мережа готелів дозволить клієнтам на одну ніч робити все, що завгодно

Агенція Ogilvy Singapore та індонезійська мережа готелів Artotel Group знову об’єдналися, щоб зробити сміливий крок до переосмислення лояльності клієнтів у сфері гостинності Південно-Східної Азії.

Кожна мережа готелів, як великих, так і малих, має програму лояльності з кількома рівнями членства. І кожна з них пропонує однакові винагороди, такі як безкоштовні сніданки, безкоштовне підвищення категорії номера, привілеї на пізній заїзд та виїзд, пріоритетне бронювання тощо.

Artotel Group, найбільша мережа готелів у Південно-Східній Азії, вирішила не просто доповнити цей список. Замість цього вони додали цілий новий рівень до своєї програми Wanderlust — Rockstar.

Це перша у своєму роді програма лояльності, де вони нагородять своїх найвідданіших гостей ніччю, де можна робити все, що завгодно. Однак є одна умова для досягнення статусу Rockstar — учасники мають перебувати в готелі 120 ночей.

Генеральний директор Artotel Group Ерастус Раджимін сказав: «За всі роки моєї роботи в готельному бізнесі я ще не бачив, щоб якийсь готель робив щось подібне. Принаймні, не добровільно. Членство в цьому готелі пробуджує в вас рок-зірку, щоб ви могли розважатися як ніколи раніше!».

Ніколя Курант, креативний директор Ogilvy Singapore, додав: «ARTOTEL — це бренд, який щиро вірить у те, що може додати креативу в готельний бізнес. У минулому ми допомогли їм створити безпечну гавань для китайських геймерів. Цього року ми працювали з ними, щоб вивести їхню програму лояльності на новий рівень».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео