Агенція Ogilvy Singapore та індонезійська мережа готелів Artotel Group знову об’єдналися, щоб зробити сміливий крок до переосмислення лояльності клієнтів у сфері гостинності Південно-Східної Азії.
Кожна мережа готелів, як великих, так і малих, має програму лояльності з кількома рівнями членства. І кожна з них пропонує однакові винагороди, такі як безкоштовні сніданки, безкоштовне підвищення категорії номера, привілеї на пізній заїзд та виїзд, пріоритетне бронювання тощо.
Artotel Group, найбільша мережа готелів у Південно-Східній Азії, вирішила не просто доповнити цей список. Замість цього вони додали цілий новий рівень до своєї програми Wanderlust — Rockstar.
Це перша у своєму роді програма лояльності, де вони нагородять своїх найвідданіших гостей ніччю, де можна робити все, що завгодно. Однак є одна умова для досягнення статусу Rockstar — учасники мають перебувати в готелі 120 ночей.
Генеральний директор Artotel Group Ерастус Раджимін сказав: «За всі роки моєї роботи в готельному бізнесі я ще не бачив, щоб якийсь готель робив щось подібне. Принаймні, не добровільно. Членство в цьому готелі пробуджує в вас рок-зірку, щоб ви могли розважатися як ніколи раніше!».
Ніколя Курант, креативний директор Ogilvy Singapore, додав: «ARTOTEL — це бренд, який щиро вірить у те, що може додати креативу в готельний бізнес. У минулому ми допомогли їм створити безпечну гавань для китайських геймерів. Цього року ми працювали з ними, щоб вивести їхню програму лояльності на новий рівень».