Навіть за нинішніх часів, коли можливості для святкувань обмежені, «Фора» й агентство комунікацій provid організували фудфест «Зіркові смаки біля вашого дому», щоб зробити дні яскравішими та смачнішими попри все. Але не буквально — без масових заходів.
Ідеї дизайнів створені за мотивами афіш: яскраві, оригінальні, зі світлинами зірок по центру. Власне, зірки — імпортні продукти — не лише опинилися в центрі уваги, але й отримали унікальні дудли для різних категорій. І навіть заговорили з постерів мовами країн, з яких прибули.

Другим елементом став логотип імпорту. Оскільки логотип «житиме» в мережі супермаркетів тривалий час, навіть після завершення кампанії, він мав бути простий, інтуїтивно зрозумілий і відповідати загальній стилістиці «Фори». Здається, відвідувачі магазинів звикають шукати цікаві імпортні товари за летючою вантажівкою брендового кольору.

Це вже не перший випадок співпраці агентства й ритейлера. Серед останніх проєктів — кампанія зі збору коштів для тварин «Добра кава» й саббренд для локальних виробників.