Імпортні продукти заговорили мовами країн, з яких прибули
11 Вер 2023, 17:31

Імпортні продукти заговорили мовами країн, з яких прибули

Навіть за нинішніх часів, коли можливості для святкувань обмежені, «Фора» й агентство комунікацій provid організували фудфест «Зіркові смаки біля вашого дому», щоб зробити дні яскравішими та смачнішими попри все. Але не буквально — без масових заходів. 

Ідеї дизайнів створені за мотивами афіш: яскраві, оригінальні, зі світлинами зірок по центру. Власне, зірки — імпортні продукти — не лише опинилися в центрі уваги, але й отримали унікальні дудли для різних категорій. І навіть заговорили з постерів мовами країн, з яких прибули. 

Другим елементом став логотип імпорту. Оскільки логотип «житиме» в мережі супермаркетів тривалий час, навіть після завершення кампанії, він мав бути простий, інтуїтивно зрозумілий і відповідати загальній стилістиці «Фори». Здається, відвідувачі магазинів звикають шукати цікаві імпортні товари за летючою вантажівкою брендового кольору.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це вже не перший випадок співпраці агентства й ритейлера. Серед останніх проєктів — кампанія зі збору коштів для тварин «Добра кава» й саббренд для локальних виробників.

Розкажіть друзям про новину