12 Чер 2024, 11:39

IKEA зобразила речі, які стали вимушеним житлом для австралійців

В Австралії меблевий гігант IKEA об’єднався з організацією Save the Children, щоб запустити кампанію «This Is Not A Home», яка має на меті привернути увагу до нестабільних умов життя тисяч австралійcьких жінок і дітей, які рятуються від домашнього насильства по всій країні.

За допомогою серії захоплюючих і реалістичних інсталяцій в австралійських магазинах мережі ця ініціатива викриває щоденні проблеми, з якими стикаються бездомні люди, підкреслюючи нагальну потребу вжити заходів для покращення їхнього становища.

Реконструкції імпровізованого житла дають відвідувачам уявлення про труднощі, з якими стикаються бездомні люди, чи то в наметі з двома спальними місцями, додатковою полицею і мотузкою для білизни, диваном, що слугує ліжком, письмовим столом і вітальнею, чи то в автомобільному багажнику, який перетворився на дім. Потрапляючи в ці тісні, антисанітарні житлові приміщення, громадськість безпосередньо стикається з реальністю бездомності, спонукаючи до роздумів і дій.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Ця кампанія посилює відданість ІКЕА соціальним та гуманітарним цілям, як це було раніше зроблено у Великобританії з метою підвищення обізнаності про житлову кризу.

За допомогою цієї маркетингової кампанії, яка триватиме до 31 липня, ІКЕА сподівається охопити широку аудиторію і запросити зробити пожертву на допомогу більш ніж 120 000 бездомних людей по всій країні.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео