IKEA зобразила речі, які стали вимушеним житлом для австралійців
12 Чер 2024, 11:39

IKEA зобразила речі, які стали вимушеним житлом для австралійців

В Австралії меблевий гігант IKEA об’єднався з організацією Save the Children, щоб запустити кампанію «This Is Not A Home», яка має на меті привернути увагу до нестабільних умов життя тисяч австралійcьких жінок і дітей, які рятуються від домашнього насильства по всій країні.

За допомогою серії захоплюючих і реалістичних інсталяцій в австралійських магазинах мережі ця ініціатива викриває щоденні проблеми, з якими стикаються бездомні люди, підкреслюючи нагальну потребу вжити заходів для покращення їхнього становища.

Реконструкції імпровізованого житла дають відвідувачам уявлення про труднощі, з якими стикаються бездомні люди, чи то в наметі з двома спальними місцями, додатковою полицею і мотузкою для білизни, диваном, що слугує ліжком, письмовим столом і вітальнею, чи то в автомобільному багажнику, який перетворився на дім. Потрапляючи в ці тісні, антисанітарні житлові приміщення, громадськість безпосередньо стикається з реальністю бездомності, спонукаючи до роздумів і дій.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ця кампанія посилює відданість ІКЕА соціальним та гуманітарним цілям, як це було раніше зроблено у Великобританії з метою підвищення обізнаності про житлову кризу.

За допомогою цієї маркетингової кампанії, яка триватиме до 31 липня, ІКЕА сподівається охопити широку аудиторію і запросити зробити пожертву на допомогу більш ніж 120 000 бездомних людей по всій країні.

Розкажіть друзям про новину