Zara виповнюється 50 років, і вона святкує цей ювілей з таким розмахом, на який здатен лише важковаговик у світі моди.
Бренд розпочав святкування кампанією «50 Years, 50 Icons», у якій знялися Наомі Кемпбелл, Сінді Кроуфорд, Крісті Тарлінгтон, Лінда Євангеліста та Твіггі серед 50 найвідоміших моделей світу, які займають центральне місце у витончених монохромних образах.
Знята легендарним фотографом Стівеном Майзелом та стилізована Карлом Темплером, кампанія пропонує вражаюче поєднання олдскульного гламуру та сучасного стилю.
Кампанія також включає ювілейний фільм, знятий під гімн диско Донни Саммер «I Feel Love», що втілює данину пам’яті рухом, енергією та натяком на десятиліття моди, на які вплинула Zara. Моделі танцюють і співають у ролику, відображаючи давню місію бренду — донести стиль, натхнений подіумом, до повсякденних покупців.
Як і належить бренду Zara, кампанія поєднується з лімітованою колекцією зі 128 речей, що базується на сучасному мінімалізмі. Лінійка включає шовкові сукні, строгий крій, сорочки та класичні тренчі, витримані в чистій монохромній палітрі.
Окремої уваги заслуговує футболка з груповим фото кампанії, кошти від продажу якої підуть на користь Women’s Earth Alliance.
