IKEA перетворила моменти студентського життя на аніме за допомогою нової кампанії в TikTok, орієнтованої на споживачів покоління Z.
Кампанія складається з серії аніме-кліпів «шматочків життя», у яких студенти коледжу знаходять радість у простих моментах за допомогою організаційних інструментів від ритейлера меблів в коробках.
Кампанія була створена у партнерстві з Ogilvy New York та студією Clubcamping. Дотримуючись традицій аніме, буде також опублікована онлайн манга з біографіями різноманітних персонажів серіалу.
Ikea висвітлює свої рішення для зберігання речей напередодні повернення до школи за допомогою майстерно зробленого серіалу «Find Your Slice of Life», прем’єра якого відбулася на TikTok. У кожній серії представлені різноманітні персонажі, які долають життєві виклики за допомогою ІКЕА. Коледж відомий своїми тісними умовами життя, і серія для TikTok демонструє, як ІКЕА може допомогти усунути частину стресу.
Кожен з 45-секундних роликів створений у стилі lo-fi і закликав споживачів «знайти свій шматочок життя в цьому семестрі».
Кампанія дещо відрізняється від інших кампаній зі збору до школи. Хоча зараз лише середина липня, багато брендів вже прагнуть заробити на цьому сезоні, коли споживачі витрачають мільярди доларів на товари. Однак такі бренди, як Amazon, вирішили поставити економію коштів у центр своїх кампаній, тоді як ІКЕА вирішила зробити акцент на зручності. Це може говорити до цільової аудиторії кампанії, адже покоління Z шукає найкращі способи максимізації простору.