Іноді меблі можуть бути відправлені на звалище не лише тому, що вони зберігають дуже багато болючих спогадів. IKEA заглибилась у мотиви відмови від улюблених меблів, щоб надихнути домовласників купувати вживані товари замість нових.
Колекція Life Collection 2022, підготовлена рекламним агентством TRY Oslo, є каталогом уживаних меблів з реальними причинами перепродажу у нових секонд-хендах ІКЕА в Норвегії.
Одне ліжко, наприклад, було розібрано, тому що пара, яка ним користувалася, розлучилася після 12 років шлюбу. Полицю BILLY залишили одну в коридорі на три роки. Вінтажне крісло, куплене в 1977 році, було повернуто на ринок, оскільки його власник помер. А один офісний стілець був викинутий власником, тому що його партнер вважав його несмаком.
Від закриття офісів під час пандемії до розлучення, банкрутства і навіть смерті серіал олюднює рішення, що лежать в основі чогось нового.
«Ми хотіли показати, як ми розуміємо, що меблі не обов’язково служитимуть вічно», — пояснив менеджер із глобального маркетингу ІКЕА Роберто Джанноне. «Наші нові магазини секонд-хенду потрібні, тому що життя відбувається, і нам потрібен був екологічніший спосіб поводження з нашими меблями».