IKEA перетворила рулонні штори на рекламу своїх товарів
20 Вер 2024, 11:52

IKEA перетворила рулонні штори на рекламу своїх товарів

В IKEA креативність та функціональність йдуть пліч-о-пліч, що наочно продемонструвала їхня нещодавня кампанія.

Цього разу шведський ритейлер перетворив звичайні рулонні штори на унікальне медіа-рішення, що допомогло бренду охопити більшу кількість людей своїми доступними товарами.

У співпраці з агенцією Åkestam Holst NoA шведський підрозділ ІКЕА випустив серію спеціальних рулонних штор, які не просто захищають від ранкового сонця. На зовнішній стороні кожної рулонної штори вказана ціна та товар з асортименту товарів для сну ІКЕА, таких як подушки, ковдри та матраци, що перетворює кожне вікно на рекламу шведського ритейлера, коли штори опущені.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Відібрані учасники отримали рулонні штори безкоштовно в обмін на те, що перетворили свої вікна на білборди ІКЕА, поки вони спали.

Кампанія, яка стартувала у Швеції, отримала захоплені відгуки. Рулонні штори були розіслані домогосподарствам по всій країні, перетворюючи вікна на рекламу та допомагаючи більшій кількості людей добре виспатись.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel