В IKEA креативність та функціональність йдуть пліч-о-пліч, що наочно продемонструвала їхня нещодавня кампанія.
Цього разу шведський ритейлер перетворив звичайні рулонні штори на унікальне медіа-рішення, що допомогло бренду охопити більшу кількість людей своїми доступними товарами.
У співпраці з агенцією Åkestam Holst NoA шведський підрозділ ІКЕА випустив серію спеціальних рулонних штор, які не просто захищають від ранкового сонця. На зовнішній стороні кожної рулонної штори вказана ціна та товар з асортименту товарів для сну ІКЕА, таких як подушки, ковдри та матраци, що перетворює кожне вікно на рекламу шведського ритейлера, коли штори опущені.
Відібрані учасники отримали рулонні штори безкоштовно в обмін на те, що перетворили свої вікна на білборди ІКЕА, поки вони спали.
Кампанія, яка стартувала у Швеції, отримала захоплені відгуки. Рулонні штори були розіслані домогосподарствам по всій країні, перетворюючи вікна на рекламу та допомагаючи більшій кількості людей добре виспатись.