IGROTECO представили нову айдентику
23 Бер 2022, 14:34

IGROTECO представили нову айдентику

Український бренд екоіграшок для розвитку дітей від 3-х років IGROTECO, попри складні часи, відновив роботу.

Головним викликом для агенції стала широка лінійка товарів, які мали різний напрямок — це і розвиваючі іграшки для малечі, і конструктори для дітей від 7 років, і мозаїки, і дерев’яне судоку. Потрібно було знайти такі графічні елементи, які були б релевантні за містом для кожної категорії.

Nebo ideas agency заклало у фірмовий стиль кодування з чотирьох кольорів, зрозуміле як дітям, так і дорослим.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Фірмові елементи були зібрані з елементарних геометричних фігур, бо це — основи дитячої геометрії та логіки.

Динамічність фірмового стилю та побудова логотипу зображає головні світоглядні засади бренду — розвиток та логіка.

Логіку та послідовність демонструють елементи, що постійно змінюються та є неодмінною частиною логотипу. Кольорові фігури створюють перемінну систему, яка має унікальну самоідентифікацію.

Кожен напрямок чи колекція отримують свій нарис логотипу IGROTECO.

У рамках програми підтримки малого бізнесу в Україні від Дія.Бізнес, Київської школи економіки та UKAid бренд IGROTECO отримав айдентику, яка допоможе бренду у розвитку та популяризації української іграшки у світі.

Розкажіть друзям про новину