IGROTECO представили нову айдентику
23 Бер 2022, 14:34

IGROTECO представили нову айдентику

Український бренд екоіграшок для розвитку дітей від 3-х років IGROTECO, попри складні часи, відновив роботу.

Головним викликом для агенції стала широка лінійка товарів, які мали різний напрямок — це і розвиваючі іграшки для малечі, і конструктори для дітей від 7 років, і мозаїки, і дерев’яне судоку. Потрібно було знайти такі графічні елементи, які були б релевантні за містом для кожної категорії.

Nebo ideas agency заклало у фірмовий стиль кодування з чотирьох кольорів, зрозуміле як дітям, так і дорослим.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Фірмові елементи були зібрані з елементарних геометричних фігур, бо це — основи дитячої геометрії та логіки.

Динамічність фірмового стилю та побудова логотипу зображає головні світоглядні засади бренду — розвиток та логіка.

Логіку та послідовність демонструють елементи, що постійно змінюються та є неодмінною частиною логотипу. Кольорові фігури створюють перемінну систему, яка має унікальну самоідентифікацію.

Кожен напрямок чи колекція отримують свій нарис логотипу IGROTECO.

У рамках програми підтримки малого бізнесу в Україні від Дія.Бізнес, Київської школи економіки та UKAid бренд IGROTECO отримав айдентику, яка допоможе бренду у розвитку та популяризації української іграшки у світі.

Розкажіть друзям про новину