Hyundai показав вправність нового роботаксі на диких вулицях Лас-Вегаса
20 Лют 2024, 17:26

Hyundai показав вправність нового роботаксі на диких вулицях Лас-Вегаса

Виробник автомобілів Hyundai Motor та її глобальний партнер з диджитал технологій, агенція Jung von Matt SPREE, представили глобальну друковану, зовнішню та внутрішню рекламну кампанію, що грайливо розповідає про самокероване роботаксі.

Кампанія «Trained in Vegas» ґрунтується на виборі компанії Hyundai Motor Лас-Вегасу як місця запуску своїх роботаксі IONIQ 5, а креатив кампанії спирається на дику репутацію міста, щоб підкреслити його технічні можливості.

Ідея полягає в тому, що парк роботаксі Hyundai Motor постійно вчиться на дорожніх ситуаціях, з якими вони стикаються. Тому Лас-Вегас, мабуть, найексцентричніше місто світу є ідеальним вибором для тренування алгоритму. Оскільки помітно, як роботаксі успішно пересувається непередбачуваними вулицями Вегаса, кампанія жартівливо стверджує: якщо роботаксі IONIQ 5 може впоратися з Вегасом, то воно готове впоратися практично будь-де.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Знята з точки зору робота-таксі, кампанія демонструє химерні сценарії з вулиць Вегаса: від імітації Елвіса на міні-скутері до інопланетянина на ковзанах, що їде по дорозі. Кожен мотив підкреслює, що в непередбачуваних ситуаціях роботаксі достатньо розумне, щоб реагувати відповідно.

Кампанія використовує гумористичний підхід на противагу типовим комунікаціям про автономне водіння, наповненим технічними деталями.

За словами Сари Баггл, креативної директорки агенції Jung von Matt SPREE, «ключовою родзинкою кампанії є її стиль комунікації; вона відкидає складну технічну мову, яка може залишити людей розгубленими, відірваними, навіть недовірливими до автономних транспортних засобів, і натомість пропонує більш близький, реальний погляд на технології безпілотного водіння».

Кампанія стартує цього місяця по всьому світу на зовнішніх, друкованих та диджитал носіях, розпочавшись з розміщення на зовнішніх носіях у Лас-Вегасі під час виставки споживчої електроніки (CES), головної світової події, присвяченої останнім технологічним новинкам.

Розкажіть друзям про новину