На hotline.finance можна порівняти всі можливі пропозиції від страхових компаній та застрахувати свою ластівку ну дуже вигідно. А наскільки вигідно? Ми звикли чути: “на 30%, чи то на цілих 40% вигідніше”, але в емоційному плані це звучить трішки цікавіше, ніж вівсянка на воді, чи то цемент. Але ж не для цього hotline.finance наймала рекламне агентство Невгамовні.
Після декількох ітерацій внутрішньої магії Невгамовні принесли фею, яка виконує всі трішечки пришелепкуваті побажання героїв, звичайно ж в рамках бюджету. Роль феї виконує неперевершена реперка alyona alyona, бо з її вуст все звучить більш чьотєнько, а ще вона виконувала легендарну пісню “рибки”, що відсилає глядачів до золотої рибки. Насправді це ми жартуємо, а ось, що на страховці можна зекономити гроші на 11 веганських шаверм – це вам вже не жартики, а нові ролики зняті новим, але вже зірковим продакшеном tomin.film, бо кому ж як не ним знімати зірок.
Для поціновувачів повнометражних роликів ми зробили такі версії:
Для поціновувачів короткометражних трішки інші:
У зовнішній рекламі було вирішено показати плоди виконаних бажань головних героїв, бачите, які вони задоволені, так що робіть висновки – страхуйтесь онлайн на hotline finance.
Рекламну кампанію можна буде побачити на ТБ, на ютубчику, в соцмережах, на великих бордах у великих містах великої та незалежної України.