Horse Uber, вафлі та Червона Шапочка з’явилися у рекламі для польського TV
28 Лис 2023, 10:30

Horse Uber, вафлі та Червона Шапочка з’явилися у рекламі для польського TV

Креативна агенція DRAMA QUEEN створила рекламну кампанію Red Riding Hood для бренду Roshen Wafers, представника українського виробника солодощів у Польщі.

Поляки традиційно люблять вафлі і вважають їх одним із улюблених національних продуктів. Більше того, країна виробляє їх настільки багато, що вже більше десяти років тримає позиції провідного світового експортера вафель. Це перша рекламна кампанія Roshen Wafers на конкурентному польському ринку, тож вони хотіли вийти зі свіжою комунікацією, яка б вирізняла їх і водночас доносила просте зрозуміле повідомлення «Ці вафлі — ну дуже смачні». 

Коли маємо справу з чимось ну дуже смачним, ми не заспокоюємось на одному шматочку, аж поки не з’їмо все до останньої крихти. Ми перебирали різні ситуації, які могли б трапитись за таких умов. Аж поки не пригадали казкову історію — про дівчинку, яка несла бабусі пиріжки. І подумали: а що якби в її корзинці лежали вафлі Roshen? Навряд би вона так легко донесла їх до бабусі.
Аня Гончарова
креативна директорка DRAMA QUEEN

У ролику перед глядачем постає, з першого погляду, класична казка про Червону шапочку, яка, з появою в ній вафель, розвивається не по канону. Тут вовк — зовсім не злий і не страшний звір, а звичайний хлопець. Шапочка — не така вже й наївна дівчинка, а практично злий геній. Коли втомлюєшся ходити по лісу, завжди можна викликати Huber (Horse Uber). А якщо стається такий страшний злочин, як викрадення вафель Roshen, за справу беруться справжні копи. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Оскільки ми брали участь у тендері, всі ідеї тестували на фокус-групах. Цю польська аудиторія прийняла найтепліше. У результаті ролик відрізняється не тільки від реклами конкурентів, але і в цілому від комунікації, яку показують по телевізору.
команда DRAMA QUEEN

Зйомки проходили в Грузії. Режисером ролика став Йоріс Доммелс, який раніше співпрацював з міжнародними компаніями Vodafone, Heineken та McDonald’s. Над анімацією казкових звірят працювала команда м1х studio, а за (нелегкий) продакшн відповідали 2332 — щоб зняти нічну сцену з поліцією, у лісі побудували справжній казковий будиночок бабусі Червоної Шапочки. А середньовічну карету доставили прямо із музею.

Розкажіть друзям про новину