Креативна агенція DRAMA QUEEN створила рекламну кампанію Red Riding Hood для бренду Roshen Wafers, представника українського виробника солодощів у Польщі.
Поляки традиційно люблять вафлі і вважають їх одним із улюблених національних продуктів. Більше того, країна виробляє їх настільки багато, що вже більше десяти років тримає позиції провідного світового експортера вафель. Це перша рекламна кампанія Roshen Wafers на конкурентному польському ринку, тож вони хотіли вийти зі свіжою комунікацією, яка б вирізняла їх і водночас доносила просте зрозуміле повідомлення «Ці вафлі — ну дуже смачні».
У ролику перед глядачем постає, з першого погляду, класична казка про Червону шапочку, яка, з появою в ній вафель, розвивається не по канону. Тут вовк — зовсім не злий і не страшний звір, а звичайний хлопець. Шапочка — не така вже й наївна дівчинка, а практично злий геній. Коли втомлюєшся ходити по лісу, завжди можна викликати Huber (Horse Uber). А якщо стається такий страшний злочин, як викрадення вафель Roshen, за справу беруться справжні копи.
Зйомки проходили в Грузії. Режисером ролика став Йоріс Доммелс, який раніше співпрацював з міжнародними компаніями Vodafone, Heineken та McDonald’s. Над анімацією казкових звірят працювала команда м1х studio, а за (нелегкий) продакшн відповідали 2332 — щоб зняти нічну сцену з поліцією, у лісі побудували справжній казковий будиночок бабусі Червоної Шапочки. А середньовічну карету доставили прямо із музею.