03 Жов 2023, 16:44

Heinz зобразив картину Ван Гога без ґрунту

Харчова компанія Heinz представила імерсивну мистецьку інсталяцію, покликану привернути увагу до деградації ґрунтів у всьому світі.

Мистецтво має здатність формувати культуру, і воно часто є відображенням світу природи, що повертається до людей. Поколіннями художники створювали шедеври, які містять розкішні пейзажі та смачну їжу. Від Констебля до Моне та Ван Гога. Поля та їжа — дві улюблені теми мистецтва, але є один ресурс, який присутній на всіх цих картинах, але не отримав визнання, на яке він заслуговує. Це ґрунт.

Справа в тому, що ґрунт має значення, і він вичерпується. У всьому світі 40% земель деградують. Чому людей це має хвилювати? Тому що без здорового ґрунту не було б 95% смачної їжі, яку їдять люди, а також не було б томатного кетчупу Heinz.

Турбота про ґрунт має бути на першому місці, але важко змусити людей піклуватися про те, до чого так довго ставилися як до бруду. Тому Heinz запустив кампанію «Picture a World Without Soil» — партнерство між Heinz, Музеєм Тиссена-Борнемісса у Мадриді та Ван Гогом, щоб допомогти людям уявити світ без ґрунту.

Кампанія була створена Revolt, консалтинговою компанією, що базується в Лондоні та спеціалізується на створенні креативних робіт, спрямованих на соціальний вплив. Протягом останніх 18 місяців Revolt працює з компанією Heinz над платформою сталого розвитку, що базується на сільському господарстві.

Імерсивна інсталяція, що тривала три дні і збіглася зі збором врожаю томатів в Іспанії, запрошувала відвідувачів побачити версію картини «Вид на Вессно поблизу Овера» Вінсента ван Гога такою, якби вона була намальована через 50 років відсьогодні.

За допомогою активації відвідувачі змогли побачити сувору реальність світу без ґрунту, проілюстровану потрісканою, сухою, позбавленою родючості землею — різкий контраст з оригінальною картиною, яка відома своїми широкими просторами процвітаючих культур.

«Picture a World Without Soil» — одна з кількох ініціатив компанії Heinz щодо захисту ґрунту, яка є частиною більш широких амбіцій бренду, спрямованих на захист якісних продуктів харчування для майбутніх поколінь.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео