Heineken перетворив своє пиво на крем для обличчя
01 Кві 2025, 12:15

Heineken перетворив своє пиво на крем для обличчя

Пивний бренд Heineken представив «The Heineken Smootheriser» — крем для розгладження шкіри, виготовлений із тих самих інгредієнтів, що і пиво.

«Розмиваючи кордони між пивом і красою, крем черпає натхнення з формули Heineken Silver, виводячи його за рамки простого пива», — йдеться в повідомленні кампанії, додаючи, що продукт буде запущено на Тайвані та у Камбоджі, що збігається з офіційним дебютом Heineken Silver на камбоджійському ринку.

Запущена на азійському ринку, ця несподівана розробка використовує сплеск популярності догляду за шкірою та турботи про себе, щоб залучити ширшу аудиторію за допомогою чогось грайливого та проривного.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Незважаючи на те, що крем дебютує 1 квітня, «The Heineken Smootheriser» — це не першоквітневий жарт. Продукт існує насправді, «розмиваючи межу між пародією та можливістю».

Наповнений тим самим якісним ячменем та хмелем, що надають Heineken Silver його фірмового смаку, «The Heineken Smootheriser» вишукано упакований з преміальною рецептурою, розробленою для зволоження та живлення шкіри. Понад 1 000 коробочок з лімітованою серією тепер доступні виключно у рамках спеціальних активацій та розіграшів.

Розкажіть друзям про новину