Пивний бренд Heineken хоче бути актуальним для меломанів завдяки своїй останній кампанії в Азії, в рамках якої він об’єднався з гуртом The Chainsmokers.
Кампанія під назвою «Refresh Your Music, Refresh Your Nights» була розроблена командами Leo Burnett у Сінгапурі, В’єтнамі та Малайзії, а також Le Pub з метою охоплення шанувальників, що належать до різних культур, племен та музичних уподобань.
З The Chainsmokers працюватимуть два місцеві артисти у В’єтнамі — Ту Мін і Карік, а також Yunohoo та NYK з Малайзії, які виконають кавери на пісні з бек-каталогу дуету у своєму стилі.
Heineken сподівається, що ця ініціатива познайомить шанувальників із ширшим спектром музики, а The Chainsmokers також очолять низку фан-заходів по всій Азії разом із чотирма артистами у грудні. Заходи також транслюватимуться у прямому ефірі, а новини будуть повідомлятися на сторінках Heineken у Instagram та Facebook.
Для просування кампанії також було випущено 15-секундний анімаційний онлайн-фільм.
Шанувальники також зможуть зареєструватися для отримання квитків на концерти та проголосувати за своє улюблене виконання інших версій пісень на Refresh Hub із шансом виграти квитки.
Плейлист на Spotify під назвою The Refresh Hub дозволить користувачам спільно створювати плейлисти та ділитися новими музичними відкриттями з друзями. У плейлисті буде суміш музичних жанрів, таких як Razz (джаз + реп), Hip-Pop (хіп-хоп + поп) та панк-поп (панк + к-поп).
«За допомогою кампанії ми хочемо повторити переконання Heineken у тому, що життя стає кращим, коли ти широких поглядів, чи то соціальні ситуації чи музичні уподобання», — пояснив Раджив Сатьєш, бренд-директор Heineken в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. «Ми дуже раді, що The Chainsmokers і чотири не менш талановиті азіатські артисти зібралися разом, щоб створити цей музичний досвід для шанувальників Heineken».