На честь нового низькокалорійного пива Heineken Silver з низьким вмістом вуглеводів Heineken запустив нову креативну кампанію на ринку США під назвою «All the Taste, No Bitter Endings».
Кампанія розроблена у співпраці з агентством BBH USA.
Першою роботою в рамках нової кампанії стала «Viking Saga» режисера Тіма Годсолла, яка показує, як гіркий кінець епічної історії кохання вікінгів отримує щасливе завершення за допомогою Heineken Silver.
У рамках кампанії команда BBH USA також розробила індивідуальну систему дизайну для Heineken Silver, зовнішні, цифрові та соціальні активи, додаткові телевізійні ролики, які вийдуть влітку, основні партнерства з фестивалем Коачелла та Формулою-1, а також додаткові культурні моменти, що сприятимуть обговоренню, які будуть запущені в найближчі місяці.
«Ми раді бачити Heineken Silver, найновіший продукт у лінійці Heineken США з 2019 року, на полицях магазинів по всій території США», – говорить Джонні Кехілл, директор з маркетингу Heineken США. «Heineken Silver вариться при температурі -1 градус, щоб забезпечити освіжаючий смак, якого ви очікуєте, і водночас задовольнити потреби тих, хто шукає пиво з низьким вмістом вуглеводів та калорій».
«Ми раді співпрацювати з Heineken US над одним з найбільш інноваційних запусків в історії бренду. Кампанія «All the Taste, No Bitter Endings» народилася з ключової відмінності продукту, а потім була втілена в життя таким чином, що відкриває безмежні культурні можливості», – сказала Еріка Робертс, головний креативний директор BBH USA. «Завдяки цій платформі Heineken Silver готовий переписати найгіркіші кінцівки культурних подій, як у минулому, так і в сьогоденні. Ця епічна сага про вікінгів – лише початок».