Heineken переписав гіркий кінець епічної історії кохання вікінгів
05 Кві 2023, 16:57

Heineken переписав гіркий кінець епічної історії кохання вікінгів

На честь нового низькокалорійного пива Heineken Silver з низьким вмістом вуглеводів Heineken запустив нову креативну кампанію на ринку США під назвою «All the Taste, No Bitter Endings».

Кампанія розроблена у співпраці з агентством BBH USA.

Першою роботою в рамках нової кампанії стала «Viking Saga» режисера Тіма Годсолла, яка показує, як гіркий кінець епічної історії кохання вікінгів отримує щасливе завершення за допомогою Heineken Silver.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=v7uV40p1jxE&ab_channel=Admium119

У рамках кампанії команда BBH USA також розробила індивідуальну систему дизайну для Heineken Silver, зовнішні, цифрові та соціальні активи, додаткові телевізійні ролики, які вийдуть влітку, основні партнерства з фестивалем Коачелла та Формулою-1, а також додаткові культурні моменти, що сприятимуть обговоренню, які будуть запущені в найближчі місяці.

«Ми раді бачити Heineken Silver, найновіший продукт у лінійці Heineken США з 2019 року, на полицях магазинів по всій території США», – говорить Джонні Кехілл, директор з маркетингу Heineken США. «Heineken Silver вариться при температурі -1 градус, щоб забезпечити освіжаючий смак, якого ви очікуєте, і водночас задовольнити потреби тих, хто шукає пиво з низьким вмістом вуглеводів та калорій».

«Ми раді співпрацювати з Heineken US над одним з найбільш інноваційних запусків в історії бренду. Кампанія «All the Taste, No Bitter Endings» народилася з ключової відмінності продукту, а потім була втілена в життя таким чином, що відкриває безмежні культурні можливості», – сказала Еріка Робертс, головний креативний директор BBH USA. «Завдяки цій платформі Heineken Silver готовий переписати найгіркіші кінцівки культурних подій, як у минулому, так і в сьогоденні. Ця епічна сага про вікінгів – лише початок».

Розкажіть друзям про новину