Литовський ритейлер Novus почав розвивати власну мережу магазинів у форматі жорстких дискаунтерів, у яких лідирує «АТБ». Ритейлер вже має проєкт мінімаркетів «Мі Маркет», а тепер розвиває дискаунтери «Хапайка», повідомив Forbes генеральний директор Novus Марк Петкевич.
Назву для цих магазинів вигадали за допомогою ChatGPT, розповів RAU маркетинг-директор Novus Максим Бєлов.
Дискаунтер «Хапайка» поки є пілотним проєктом. Перша торгова точка відкрилася 12 липня в с. Крюківщина на Київщині. Другий дискаунтер площею запустили в столиці.
«Наш проєкт «Мі Маркет» успішно працює та розвивається, що надихнуло на відкриття нового для нас напрямку дискаунтера, в якому представлені повсякденні товари низького цінового сегменту в кожній категорії, — говорить генеральний директор Novus Марк Петкевич. — Наразі ми тестуємо формат, бачимо позитивну динаміку розвитку. І віримо, що в нього є високі шанси на існування».
Щодо масштабування рішення буде прийматися в 2024 році, уточнив ритейлер.