Гурт Gorillaz запалив головні вулиці Нью-Йорка та Лондона віртуальним виступом
20 Гру 2022, 14:09

Гурт Gorillaz запалив головні вулиці Нью-Йорка та Лондона віртуальним виступом

Найвідоміші у світі діджитал рекламні білборди на Таймс-Сквер і Пікаділлі-Лайтс були перетворені на живі сцени для новаторських виступів, покликаних революціонізувати концепцію музичного виконання.

Обидва місця стали першими у своєму роді іммерсивними сценами для виступу популярного віртуального гурту Gorillaz з їх новим треком «Skinny Ape». Фанатам було запропоновано зібратися, щоб побачити, як Gorillaz грають у реальному житті.

Перфоманс «Skinny Ape» поставлений художником та одним із творців Gorillaz Джеймі Х’юлеттом та номінованим на премію «Еммі» режисером Франсуа-Ксав’є Гобі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У самому серці Нью-Йорка на площі Таймс-Сквер гурт Gorillaz виконував трек «Skinny Ape», де кожен учасник гурту грав на своїх інструментах, а фанати дивилися живий виступ із вулиці на вершині всесвітньо відомого міського пейзажу.

«Подібні демонстрації технологій не лише дають нам можливість взяти участь у масштабному культурному заході, а й дають нам досвід найкреативнішого та найефективнішого застосування новітніх технологій у OOH-медіа». — сказав Джейсон Куперман, головний спеціаліст з продуктів OUTFRONT, однієї з найбільших медіа компаній.

Дерек Маннс, комерційний медіа-директор Landsec, сказав: «Розташовані в культурному центрі Лондона та розважальних районів Нью-Йорка, Пікаділлі Лайтс і Таймс-сквер — ідеальні портали для представлення музичних кліпів майбутнього».

Розкажіть друзям про новину