Гурт Gorillaz запалив головні вулиці Нью-Йорка та Лондона віртуальним виступом
20 Гру 2022, 14:09

Гурт Gorillaz запалив головні вулиці Нью-Йорка та Лондона віртуальним виступом

Найвідоміші у світі діджитал рекламні білборди на Таймс-Сквер і Пікаділлі-Лайтс були перетворені на живі сцени для новаторських виступів, покликаних революціонізувати концепцію музичного виконання.

Обидва місця стали першими у своєму роді іммерсивними сценами для виступу популярного віртуального гурту Gorillaz з їх новим треком «Skinny Ape». Фанатам було запропоновано зібратися, щоб побачити, як Gorillaz грають у реальному житті.

Перфоманс «Skinny Ape» поставлений художником та одним із творців Gorillaz Джеймі Х’юлеттом та номінованим на премію «Еммі» режисером Франсуа-Ксав’є Гобі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У самому серці Нью-Йорка на площі Таймс-Сквер гурт Gorillaz виконував трек «Skinny Ape», де кожен учасник гурту грав на своїх інструментах, а фанати дивилися живий виступ із вулиці на вершині всесвітньо відомого міського пейзажу.

«Подібні демонстрації технологій не лише дають нам можливість взяти участь у масштабному культурному заході, а й дають нам досвід найкреативнішого та найефективнішого застосування новітніх технологій у OOH-медіа». — сказав Джейсон Куперман, головний спеціаліст з продуктів OUTFRONT, однієї з найбільших медіа компаній.

Дерек Маннс, комерційний медіа-директор Landsec, сказав: «Розташовані в культурному центрі Лондона та розважальних районів Нью-Йорка, Пікаділлі Лайтс і Таймс-сквер — ідеальні портали для представлення музичних кліпів майбутнього».

Розкажіть друзям про новину