На тлі напружених торговельних відносин між Канадою та США кампанія канадського бренду супів Aylmer підвищує обізнаність споживачів про важливість надання переваги місцевим продуктам, водночас засуджуючи вплив американських тарифів на місцевий бізнес.
У рекламі, створеній монреальським агентством Les Évadés, зображена група канадців за столом, які мирно насолоджуються супом… доки в новинах не з’являється повідомлення про запровадження нових тарифів адміністрацією Трампа.
Реакція була миттєвою: канадці в шоці виплюнули суп. Тоді на екрані з’явилося чітке повідомлення: «Деякі супи мають смак тарифів», після чого — зображення банки Aylmer, що супроводжувалося слоганом «Канадський суп».
У ролику суп розбризкується над цифрою 25%, втілюючи неприйняття тарифів, які вважаються несправедливими, але без ворожості до американських споживачів.
За допомогою цього ролика Aylmer прагне нагадати споживачам, що їхній вибір у супермаркеті має безпосередній вплив на місцеву економіку та на виживання таких підприємств, як її власне.