Гумористичний ролик показав, як канадці випльовують суп у відповідь на мита Трампа
17 Бер 2025, 13:01

Гумористичний ролик показав, як канадці випльовують суп у відповідь на мита Трампа

На тлі напружених торговельних відносин між Канадою та США кампанія канадського бренду супів Aylmer підвищує обізнаність споживачів про важливість надання переваги місцевим продуктам, водночас засуджуючи вплив американських тарифів на місцевий бізнес.

У рекламі, створеній монреальським агентством Les Évadés, зображена група канадців за столом, які мирно насолоджуються супом… доки в новинах не з’являється повідомлення про запровадження нових тарифів адміністрацією Трампа.

Реакція була миттєвою: канадці в шоці виплюнули суп. Тоді на екрані з’явилося чітке повідомлення: «Деякі супи мають смак тарифів», після чого — зображення банки Aylmer, що супроводжувалося слоганом «Канадський суп».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У ролику суп розбризкується над цифрою 25%, втілюючи неприйняття тарифів, які вважаються несправедливими, але без ворожості до американських споживачів.

За допомогою цього ролика Aylmer прагне нагадати споживачам, що їхній вибір у супермаркеті має безпосередній вплив на місцеву економіку та на виживання таких підприємств, як її власне.

Розкажіть друзям про новину