Гриль та онука з майбутнього розповіли чоловікам про важливість ранньої діагностики раку простати
27 Тра 2024, 15:51

Гриль та онука з майбутнього розповіли чоловікам про важливість ранньої діагностики раку простати

Кожен восьмий чоловік захворіє на рак простати, а для темношкірих чоловіків ризик подвоюється. Але чим раніше буде виявлений рак простати, тим легше його лікувати, а рання діагностика може врятувати життя.

Це життєво важливе повідомлення лежить в основі нової інтегрованої кампанії від організації з дослідження раку простати Prostate Cancer UK та агентства VCCP London із закликом до тисяч чоловіків по всій країні перевірити свій ризик онлайн.

Кампанія складається з двох роликів — «Layla» та «BBQ». Кожен з них демонструє погляд на те, що ще чекає на кожного чоловіка в майбутньому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У «Layla» чоловік зустрічає свою майбутню онуку, яка обіцяє йому шанс познайомитися з нею, якщо він подбає про себе.

«BBQ» показав, що гриль мрії та майбутнє літніх сімейних барбекю чекає на чоловіка на його 60-річчя.

Обидва ролики також намагаються зруйнувати бар’єри, які історично заважали чоловікам перевіряти свій ризик раку простати. «Layla» і «BBQ» відкрито кидають виклик занепокоєнню багатьох чоловіків, що тест на рак простати має означати засовування пальця в дупу. Насправді, найкращий тест на рак простати — це простий аналіз крові, який можна зробити безкоштовно у свого лікаря.

Джон Дікінсон-Ліллі, директор з комунікацій Prostate Cancer UK, сказав: «Ми раді, що ця кампанія використовує свіжий підхід до підвищення обізнаності про найпоширеніший вид раку у чоловіків — рак простати. Ми зосереджуємося на всіх позитивних аспектах майбутнього, де чоловіки з раком простати отримують ранній діагноз, і що це означає для них та їхніх близьких. Барбекю, що розмовляє, та онука з майбутнього — це не те, що ви очікуєте від благодійної організації, яка підвищує обізнаність про ризик раку, але ми прагнемо привернути увагу чоловіків по всій Великобританії цим життєво важливим повідомленням».

Кампанія стартувала 25 травня з показу фільму під час фіналу Кубка Англії з футболу і триватиме на телебаченні, BVOD, лінійному радіо, диджитал аудіо та в соціальних мережах до 30 червня. Кампанія триває протягом Тижня чоловічого здоров’я та Дня батька, а організація Prostate Cancer UK працює над тим, щоб стимулювати національну дискусію про найпоширеніший вид раку у чоловіків у ці ключові календарні моменти.

Розкажіть друзям про новину