01 Гру 2023, 13:36

Greenpeace зробив редизайн Dove, щоб показати шкоду одноразового пластику

Greenpeace розмістив власний редизайн бренду Dove біля штаб-квартири Unilever, критикуючи компанію за використання одноразового пластику.

Оновлений логотип, створений Greenpeace спільно з незалежним дизайнерським агентством Pentagram, змінив знаменитий блакитно-світлий логотип на чорно-білий з культовим птахом, що лежить мертвим над написом «Real Harm» — це гра слів на тему відомої кампанії «Real Beauty» від Dove.

Це сталося після оприлюднення викривального звіту Greenpeace, який показав, що Unilever продає 1700 одноразових пластикових пакетиків щосекунди, причому ці пакети інтенсивно продаються в країнах Глобального Півдня, включаючи Філіппіни.

Учасники кампанії закликали Unilever поступово відмовитися від одноразового пластику у своїй діяльності та перейти до повторного використання протягом наступних десяти років, а також закликають компанію виступити з такими ж амбіційними зобов’язаннями у Глобальному договорі ООН про пластмаси, який передбачає скорочення виробництва щонайменше на 75% до 2040 року.

Анна Діскі, активістка кампанії Greenpeace з питань пластику, сказала: «За надто чистим публічним іміджем Dove ховається справжня історія реальної шкоди. Незважаючи на те, що компанія розповідає світові про свою турботу про людей та планету, вона щохвилини використовує величезну кількість шкідливого одноразового пластику.

Цінності, які вона сповідує, повністю суперечать реальності, адже вона поширює найбільш шкідливе пластикове забруднення, пакети, у громади, які найменше здатні впоратися з цими величезними відходами. І часто саме жінкам і дівчатам, яких компанія Dove називає своїми захисниками, доводиться боротися з наслідками цих відходів. Наша нова кампанія та її сміливий, вражаючий дизайн проливає світло на цю реальність, щоб світ міг підштовхнути бренд та його власників до змін».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео