Greenpeace запросив людей поспати на ліжку з океанічного пластику
14 Лип 2023, 15:31

Greenpeace запросив людей поспати на ліжку з океанічного пластику

Гонконгський офіс організації Greenpeace East Asia запрошує громадськість поспати на «ліжку», яке зроблено з океанічного пластику. Ініціатива створена рекламною агенцією DDB Hong Kong і покликана відкрити людям очі на реальний стан океанів через забруднення пластиком.

Для цього було створено розкішне на перший погляд ліжко з постільною білизною кольору океану. Це виготовлене на замовлення «морське дно» може здатися привабливим на перший погляд, але те, що лежить під ковдрою, шокує — це «матрац», виготовлений зі справжнього океанського сміття, яке здебільшого складається з пластикових предметів, що використовуються у нашому повсякденному житті.

Сміття було зібране волонтером Greenpeace у районі Сайкун, Гонконг — районі, відомому своїми «незайманими» пляжами. Сміття включало в себе переважно одноразовий пластик з харчових контейнерів та особистих речей, що свідчить про те, що відповідальність за вирішення цієї проблеми лежить на кожному членові суспільства.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Дослідження показують, що до 12,7 мільйона метричних тонн пластикових відходів потрапляє в океани щороку. Згідно з дослідженням, опублікованим Greenpeace у Гонконзі, лише до міста щодня прибуває 48 000 шматків пластику з гавані Толо.

Активістка Greenpeace East Asia Ліанн Там сказала: «Ця виставка переносить нас безпосередньо на морське дно, щоб ми могли на власні очі побачити забруднення. Ніхто не хотів би мати таке ліжко у себе вдома, але це те, що отримують морські істоти у своїх домівках. Пластику не місце в океані, і ми повинні припинити виробляти непотрібну упаковку з пластику та розширювати використання систем багаторазового та повторного використання».

Фібі Чан, креативна директорка DDB Group у Гонконзі, прокоментувала: «Ця ініціатива дійсно є прикладом віри в те, що креативна комунікація має величезну силу впливу. Ми сподіваємося, що коли люди вийдуть за рамки буденності і побачать на власні очі реальний стан морського дна, вони двічі подумають, перш ніж викидати пластик в океан».

Виставка триватиме до 16 липня 2023 року.

Розкажіть друзям про новину