Greenpeace запросив данців на похорон фіорду
10 Кві 2024, 16:44

Greenpeace запросив данців на похорон фіорду

Greenpeace випустив дивну кампанію, що змушує замислитися над наслідками зміни клімату. Відома своєю серйозною роботою, екологічна організація вносить легкий відтінок у важку тему, що робить її більш цікавою та зрозумілою.

Основна ідея проекту зосереджена на токсичних відходах і добривах сільськогосподарського сектору, які знищують рибу і рослини у водних шляхах Данії. Щоб привернути увагу до шокуючої статистики, організація вирішила провести поминки за водою.

Друкований елемент кампанії, розроблений агентством &Co, візуально вражає, а фраза «Похорон для фіорду», безумовно, також має певний сенс. Гостра метафора викликає відчуття невідкладності, будучи абсолютно нетрадиційною. Трактуючи повідомлення як похорон, Greenpeace викликає в аудиторії почуття втрати і скорботи, а також створює переконливий аргумент для того, щоб люди почали діяти.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Впроваджуючи елементи гумору в свій маркетинг, повідомлення здається більш доступним для мас, у той же час підкреслюючи небезпеку глобального потепління, хоча і в символічній формі.

Ця інтригуюча концепція поєднує в собі горе, надію та гумор і знаменує собою зміну типового стилю комунікації неприбуткових організацій, який часто набуває прямого та обурливого тону.

Розкажіть друзям про новину