Greenpeace випустив дивну кампанію, що змушує замислитися над наслідками зміни клімату. Відома своєю серйозною роботою, екологічна організація вносить легкий відтінок у важку тему, що робить її більш цікавою та зрозумілою.
Основна ідея проекту зосереджена на токсичних відходах і добривах сільськогосподарського сектору, які знищують рибу і рослини у водних шляхах Данії. Щоб привернути увагу до шокуючої статистики, організація вирішила провести поминки за водою.
Друкований елемент кампанії, розроблений агентством &Co, візуально вражає, а фраза «Похорон для фіорду», безумовно, також має певний сенс. Гостра метафора викликає відчуття невідкладності, будучи абсолютно нетрадиційною. Трактуючи повідомлення як похорон, Greenpeace викликає в аудиторії почуття втрати і скорботи, а також створює переконливий аргумент для того, щоб люди почали діяти.
Впроваджуючи елементи гумору в свій маркетинг, повідомлення здається більш доступним для мас, у той же час підкреслюючи небезпеку глобального потепління, хоча і в символічній формі.
Ця інтригуюча концепція поєднує в собі горе, надію та гумор і знаменує собою зміну типового стилю комунікації неприбуткових організацій, який часто набуває прямого та обурливого тону.