Грайлива кампанія розповіла молоді, чому «голосування — це до біса гаряче»
04 Чер 2024, 12:27

Грайлива кампанія розповіла молоді, чому «голосування — це до біса гаряче»

Агенція Saatchi & Saatchi змінює правила гри перед загальними виборами 4 липня сміливою та нетрадиційною кампанією «Voting is Hot AF».

Спираючись на дані про те, що 40% 18-24-річних вважають звичайних виборців більш привабливими, позапартійна ініціатива використовує сучасну культуру знайомств, щоб надати голосуванню сексуального забарвлення і зробити його більш привабливим для демографічної групи, яка найменше схильна до відвідування виборчих дільниць.

Відмовившись від типової червоної лінії в урядових комунікаціях, кампанія використовує яскраві, грайливі дизайни та слогани, які переосмислюють знак голосування «X» як символ привабливості.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця креативна стратегія спрямована на вирішення «надзвичайної ситуації» низької явки виборців серед молоді, коли лише половина 18-24-річних зазвичай бере участь у голосуванні.

Інші дані опитування YouGov показали, що постійні виборці сприймаються як більш розумні та надійні, а також більш позитивні у сценаріях знайомств. Так, 18% вважають, що люди, які не голосують, з більшою ймовірністю зроблять помилку на побаченні і припинять спілкування, а 21% побоюються, що люди, які не голосують, проведуть перше побачення, розповідаючи про себе.

Розкажіть друзям про новину