Агенція Saatchi & Saatchi змінює правила гри перед загальними виборами 4 липня сміливою та нетрадиційною кампанією «Voting is Hot AF».
Спираючись на дані про те, що 40% 18-24-річних вважають звичайних виборців більш привабливими, позапартійна ініціатива використовує сучасну культуру знайомств, щоб надати голосуванню сексуального забарвлення і зробити його більш привабливим для демографічної групи, яка найменше схильна до відвідування виборчих дільниць.
Відмовившись від типової червоної лінії в урядових комунікаціях, кампанія використовує яскраві, грайливі дизайни та слогани, які переосмислюють знак голосування «X» як символ привабливості.
Ця креативна стратегія спрямована на вирішення «надзвичайної ситуації» низької явки виборців серед молоді, коли лише половина 18-24-річних зазвичай бере участь у голосуванні.
Інші дані опитування YouGov показали, що постійні виборці сприймаються як більш розумні та надійні, а також більш позитивні у сценаріях знайомств. Так, 18% вважають, що люди, які не голосують, з більшою ймовірністю зроблять помилку на побаченні і припинять спілкування, а 21% побоюються, що люди, які не голосують, проведуть перше побачення, розповідаючи про себе.