Грайлива кампанія розповіла молоді, чому «голосування — це до біса гаряче»
04 Чер 2024, 12:27

Грайлива кампанія розповіла молоді, чому «голосування — це до біса гаряче»

Агенція Saatchi & Saatchi змінює правила гри перед загальними виборами 4 липня сміливою та нетрадиційною кампанією «Voting is Hot AF».

Спираючись на дані про те, що 40% 18-24-річних вважають звичайних виборців більш привабливими, позапартійна ініціатива використовує сучасну культуру знайомств, щоб надати голосуванню сексуального забарвлення і зробити його більш привабливим для демографічної групи, яка найменше схильна до відвідування виборчих дільниць.

Відмовившись від типової червоної лінії в урядових комунікаціях, кампанія використовує яскраві, грайливі дизайни та слогани, які переосмислюють знак голосування «X» як символ привабливості.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ця креативна стратегія спрямована на вирішення «надзвичайної ситуації» низької явки виборців серед молоді, коли лише половина 18-24-річних зазвичай бере участь у голосуванні.

Інші дані опитування YouGov показали, що постійні виборці сприймаються як більш розумні та надійні, а також більш позитивні у сценаріях знайомств. Так, 18% вважають, що люди, які не голосують, з більшою ймовірністю зроблять помилку на побаченні і припинять спілкування, а 21% побоюються, що люди, які не голосують, проведуть перше побачення, розповідаючи про себе.

Розкажіть друзям про новину