Протягом багатьох років Google закликав Apple прийняти Rich Communication Services (RCS) — протокол обміну повідомленнями, який пропонує подолати розрив між двома операційними системами завдяки кращому шифруванню та вищій роздільній здатності зображень.
Однак компанія Apple відмовлялася, все ще вважаючи за краще дотримуватися того, що перша називає «застарілою технологією обміну повідомленнями».
iMessage should not benefit from bullying. Texting should bring us together, and the solution exists. Let’s fix this as one industry. 💚💙 https://t.co/18k8RNGQw4
— Android (@Android) January 8, 2022
Раніше Google випустила кілька рекламних роликів із закликами до творців iOS перейти на RCS.
Тепер кампанія #GetTheMessage повернулася знову, цього разу з рекламою в стилі мок’юментарі, що демонструє iPager — пристрій, який показує, наскільки, на думку компанії, відстає її конкурент.
«iPager не існує, але проблеми, які Apple створює за допомогою SMS, існують», — йдеться у відеоролику.
«Давайте зробимо текстові повідомлення кращими для всіх і допоможемо Apple #GetTheMessage та перейти на RCS».
#TextsGoGreen hit us different, that’s why we had to drop this unofficial lyric explainer video #GetTheMessage 💚😏 pic.twitter.com/dPxt9yZjCG
— Android (@Android) June 18, 2022
Незважаючи на наполегливі зусилля Google, не схоже, що Apple перейде на RCS найближчим часом.
Насправді, відповідаючи на запитання у вересні минулого року, генеральний директор Тім Кук сказав, що цей крок не є пріоритетом для компанії, і що ті, хто має проблеми з надсиланням повідомлень на пристрої Android, повинні просто купити своїм компаньйонам iPhone.