Samsung створив інтригуючу зовнішню кампанію, що продемонструвала можливості 100-кратного зуму смартфона Samsung Galaxy S23 Ultra.
Створена рекламним агентством Ogilvy New York, кампанія «Tiny Type» перетворила такі місця, як Таймс-сквер у Нью-Йорку, лондонську площу Пікаділлі та токійський район Омотесандо, на інтерактивні ігрові майданчики.
Технологічний гігант та Ogilvy New York встановили масштабні білборди, на яких розміщені настільки маленькі повідомлення, що перехожим довелося розшифровувати їх — завдання, яке майже неможливо виконати без допомоги флагманського Android.
Ці елементи, що здаються незакінченими реченнями або таблицями для перевірки зору, розроблені таким чином, щоб неозброєним оком здалеку їх не можна було прочитати, таким чином, використовуючи можливості продукту для підкреслення його ефективності.