Дослідження Nurofen щодо гендерного розриву болю показує, що, незважаючи на те, що відмова від болю є звичайним явищем, жінки страждають від цього непропорційно. Бренд знеболювальних препаратів працює над тим, щоб змінити це, виносячи проблему на передній план громадської обізнаності.
Агенція McCann London створила інсталяцію у вигляді упаковки таблеток Nurofen у центрі Ньюкасла. Дводенна активація, яка тривала 27 і 28 вересня, привернула увагу до упереджень, через які жіночий біль відкидається або применшується.
Інсталяція мала екран, на якому відображалися реальні розповіді. Ці історії перегукуються з незліченними випадками, коли жінкам кажуть, що їхній біль «в їхніх головах» або що вони «надто емоційні», нагадуючи громадськості про нагальну потребу змін у суспільстві.
Активація також викликала потужну реакцію з боку перехожих. Емоційний вплив слухання жіночих історій болю з перших вуст у поєднанні з шокуючою статистикою викликав глибокий резонанс у натовпу. Історії, зняті групою, що складається виключно з жінок, за допомогою серії голосових повідомлень, наголошують на важливості посилення жіночих голосів у боротьбі за усунення гендерного розриву.
Ця ініціатива була частиною поточної платформи бренду Nurofen «See My Pain», запущеної в листопаді 2022 року, з постійним фокусом на підвищенні обізнаності про гендерні упередження в боротьбі з болем.