Герой мему «Гарольд, який приховує біль» знову з’явився у рекламі, ставши обличчям нової кампанії від компанії Wayflyer, що займається електронною комерцією.
Угорська інтернет-сенсація зіграв головну роль в рекламі як засновник електронної комерції, який потребує платформи для фінансування та зростання, що базується на доходах.
Гарольд використав свою знамениту посмішку, коли попит на його продукт стрімко зріс, відмахуючись від занепокоєння про те, що немає грошей, щоб підтримати його. Поєднуючи захоплення і страх у своїй неповторній манері, Гарольд уособлює здатність Wayflyer вивільняти гроші для маркетингу, зростання і підвищення прибутковості.
Деніел Нуджент, керівник відділу маркетингу Wayflyer, сказав: «Мабуть, немає більш впізнаваного обличчя в інтернеті, яке б уособлювало змішані емоції щастя і тривоги, ніж Гарольд. Ми відчули, що кампанія має чітко показувати, чим займається Wayflyer і яку проблему вирішує. Наявність такого персонажа, як Гарольд, який втілює емоції, що відчувають засновники електронної комерції, і є впізнаваним у соціальних мережах, підтримує цю місію. Це не телевізійна реклама, це радше реклама для інтернету, з інтернет-гумором».
Кампанія в соціальних мережах, що стартувала в Європі, Північній Америці та Австралії, має на меті зібрати понад 10 мільйонів переглядів, підвищити впізнаваність бренду та розуміння пропозиції Wayflyer.