Футбольні вболівальники стали лінивцями у рекламі Coors Light
04 Лют 2025, 11:13

Футбольні вболівальники стали лінивцями у рекламі Coors Light

Пивний бренд Coors Light презентував свою рекламу до Супербоула, в якій показує, наскільки повільним може бути понеділок після Великої гри.

У ролику футбольні фанати переживають жахливий понеділок після завершення національного футбольного сезону. Але так сталося, що кожен із цих вболівальників став лінивцем.

Усе йде шкереберть. Лінивці мляво пакують продукти, відповідають на робочі листи та навіть беруть участь в епічній, повільній гонитві. І лише тоді, коли комусь до рук потрапляє пачка Mondays Light, лінивець стає людиною.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео