Футбольні вболівальники стали лінивцями у рекламі Coors Light
04 Лют 2025, 11:13

Футбольні вболівальники стали лінивцями у рекламі Coors Light

Пивний бренд Coors Light презентував свою рекламу до Супербоула, в якій показує, наскільки повільним може бути понеділок після Великої гри.

У ролику футбольні фанати переживають жахливий понеділок після завершення національного футбольного сезону. Але так сталося, що кожен із цих вболівальників став лінивцем.

Усе йде шкереберть. Лінивці мляво пакують продукти, відповідають на робочі листи та навіть беруть участь в епічній, повільній гонитві. І лише тоді, коли комусь до рук потрапляє пачка Mondays Light, лінивець стає людиною.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину