Футболісти та домогосподарки зіткнулися на ігровому полі у новій рекламі
17 Сер 2022, 16:02

Футболісти та домогосподарки зіткнулися на ігровому полі у новій рекламі

Захисник футбольного клубу «Даллас Ковбойз» Дак Прескотт зіткнувся на ігровому полі з Терезою Джудіс та зірковою командою справжніх домогосподарок у новому ролику найбільшої компанії прямого теле-радіомовлення в США DIRECTV «The Wives’ House».

Мета кампанії — підкреслити суперсилу DIRECTV: об’єднати все улюблене телебачення, будь то прямі спортивні трансляції, реаліті-шоу чи ще щось, в одному місці.

Проти Дака Прескотта та Сідаріана Лемба виступили найгламурніші героїні серіалу «Справжні домогосподарки Нью-Джерсі» Тереза ​​Джудіс, Кайл Річардс та Кенія Мур.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=qySVffwCNYY&ab_channel=DIRECTV

Кампанію створило агентство TBWA\Chiat\Day LA. Освітлення футболу було пріоритетом, але команда придумала новий креатив, об’єднавши крутих і перевірених професійних спортсменів з такими ж загартованими справжніми домогосподарками, об’єднавши два фанатські клуби, які настільки різні, але ідеально поєднались один з одним.

Комедійний ролик показує, що відбувається, коли найкраще з реаліті-шоу та прямі спортивні трансляції об’єднуються.

Об’єднання футболу та реаліті-шоу дозволило охопити ширшу аудиторію бренду та продемонструвати, що він тут для будь-якого контенту, який подобається глядачу.

Розкажіть друзям про новину