Фургон з оптичною ілюзією підкреслив брак велопарковок у Лондоні
31 Тра 2024, 11:13

Фургон з оптичною ілюзією підкреслив брак велопарковок у Лондоні

Транспортна компанія Lime bikes запустила інсталяцію, яка створює ілюзію пишного зеленого простору та припаркованих велосипедів на жвавій лондонській вулиці — заохочуючи британців уявити Лондон з меншою кількістю припаркованих автомобілів та зеленішими вулицями.

Бренд співпрацював з дуетом вуличних художників 3D Joe & Max, щоб переробити старий фургон Peugeot, який не відповідає лондонським правилам зони наднизьких викидів (ULEZ), на витвір мистецтва, який створює ілюзію того, що він повністю зник.

Кампанія виникла на основі дослідження, яке виявило, що 49% лондонців у віці 18-34 років користуються орендованим електровелосипедом принаймні раз на тиждень, а ще 52% підтримують ідею створення більшої кількості спеціально відведених місць для паркування велосипедів, щоб задовольнити зростаючий попит на екологічно чистий транспорт.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Насправді в середньому Lime здійснює 200 000 поїздок на місяць, але наразі все ще не вистачає вільних місць для паркування.

Джо Хілл, художник у 3D Joe & Max, сказав: «У рамках нашого партнерства з Lime ми хочемо продемонструвати, скільки місця в нашій столиці витрачається даремно. Взявши старий фургон, ми переосмислили, як могли б виглядати вулиці нашого міста, зробивши їх більш зеленими та дружніми до велосипедистів, і використали його як творче полотно, щоб надихнути на зміни задля більш сталого пересування».

Розкажіть друзям про новину