Американський виробник делікатесних продуктів Dietz & Watson представив моторошну кампанію до Геловіну під назвою «Frank & Stein’s».
На хвилі успіху минулорічної моторошної класики «Gabaghoul» та «SandWitch Sisters» скетч-комік Сем Алхатіб та TikTok-інфлюенсер Джейк Гоулд знялися у цьогорічному моторошному ролику в ролі братів Френка та Штейна, власників монстр-таверни «Frank & Stein».
У коротких епізодичних роликах завсідники (якщо можна вважати монстрів завсідниками) приходять сюди, щоб відволіктися від повсякденних турбот, розслабитися і насолодитися щоденними спеціальними пропозиціями від братів.
Розробкою кампанії займалось агентство Red Tettemer O’Connell + Partners.
«Dietz & Watson — незмінний чемпіон з виробництва хот-догів на Геловін, і цей рік не став винятком, — каже Стів О’Коннелл, співдиректор RTO+P, креативний директор компанії. — Цей бренд ніколи не втрачає можливості поспілкуватися зі своїми споживачами під час моторошного сезону, і ми ніколи не ухиляємося від можливості створити роботу, яка виділяється з натовпу».
«У Dietz & Watson ми розширили нашу лінійку хот-догів і раді продемонструвати їх у несподіваний спосіб. RTO+P надали нашим шести смаковим різновидам чудернацького, але смачного відтінку, який додає елементів ностальгії. Наші Dietz Dogs — це їжа, якою ви можете сміливо пригощати своїх гостей та дітей у цьому сезоні», — сказала Лорен Ені Кансеко, керівниця відділу бренд-стратегії компанії Dietz & Watson.
Кампанія стартувала на національному рівні 11 жовтня, 1 листопада вона буде запущена у соціальних та платних соціальних мережах. Відеоролики будуть розміщені у Facebook, Instagram, TikTok, Reddit, TikTok, Snapchat та Pinterest.