Французький бренд зобразив жінок-новаторок на пакованні свого шоколаду
07 Бер 2024, 16:41

Французький бренд зобразив жінок-новаторок на пакованні свого шоколаду

Креативна агенція TBWA\Paris помітила, що її клієнт, кондитерський бренд Le Chocolat des Français, має ідеальну основу для кампанії з нагоди Міжнародного жіночого дня.

Назва бренду перекладається як «Шоколад французьких чоловіків». Тож партнери запустили нову лінійку Le Chocolate des Françaises («Шоколад французьких жінок») — чотири шоколадки, кожна з яких розповідає про жінку-новаторку, яка залишила свій слід в історії Франції, але була несправедливо забута історією.

Шоколадки вирізняються характерним і впізнаваним дизайном бренду та снап-кодом. Відсканувавши код за допомогою Snapchat, ілюстрація на блоці оживає, пропонуючи унікальний інтерактивний досвід життя жінки. Вірна веселій та барвистій ДНК бренду, кожна з жінок з гумором розповідає свою історію та про те, як вона була викреслена з історії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Аліса Ґай — режисерка, сценаристка та продюсерка, зняла перший фікшн-фільм в історії кіно.
  • Марта Готьє —лікарка-педіатр, відкрила хромосомну аномалію, що спричиняє синдром Дауна.
  • Олімпія де Гуж — політикиня і піонерка фемінізму, виступала за закріплення гендерної рівності у французькій Конституції.
  • Софі Жермен — вчена-математик, працювала над дослідженням пружності металів. Без її роботи Ейфелева вежа не існувала б.

Кампанія стартує 8 березня, у Міжнародний жіночий день, а з середини лютого шоколадки були доступні ексклюзивно на сайті Chocolat des Français та в ритейл-магазинах.

Більше того, бренд Le Chocolat des Français не просто вшановує цих жінок 8 березня. За кожну продану плитку шоколаду 1 євро буде перераховано благодійній організації Dans le Genre égales, яка займається просуванням гендерної рівності. В Інтернеті людей також запрошують пропонувати нові імена забутих новаторок, щоб розширити колекцію.

Кампанія була створена у партнерстві з режисерами та ілюстраторами Eddy Production.

Розкажіть друзям про новину