Французький бренд зобразив жінок-новаторок на пакованні свого шоколаду
07 Бер 2024, 16:41

Французький бренд зобразив жінок-новаторок на пакованні свого шоколаду

Креативна агенція TBWA\Paris помітила, що її клієнт, кондитерський бренд Le Chocolat des Français, має ідеальну основу для кампанії з нагоди Міжнародного жіночого дня.

Назва бренду перекладається як «Шоколад французьких чоловіків». Тож партнери запустили нову лінійку Le Chocolate des Françaises («Шоколад французьких жінок») — чотири шоколадки, кожна з яких розповідає про жінку-новаторку, яка залишила свій слід в історії Франції, але була несправедливо забута історією.

Шоколадки вирізняються характерним і впізнаваним дизайном бренду та снап-кодом. Відсканувавши код за допомогою Snapchat, ілюстрація на блоці оживає, пропонуючи унікальний інтерактивний досвід життя жінки. Вірна веселій та барвистій ДНК бренду, кожна з жінок з гумором розповідає свою історію та про те, як вона була викреслена з історії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Аліса Ґай — режисерка, сценаристка та продюсерка, зняла перший фікшн-фільм в історії кіно.
  • Марта Готьє —лікарка-педіатр, відкрила хромосомну аномалію, що спричиняє синдром Дауна.
  • Олімпія де Гуж — політикиня і піонерка фемінізму, виступала за закріплення гендерної рівності у французькій Конституції.
  • Софі Жермен — вчена-математик, працювала над дослідженням пружності металів. Без її роботи Ейфелева вежа не існувала б.

Кампанія стартує 8 березня, у Міжнародний жіночий день, а з середини лютого шоколадки були доступні ексклюзивно на сайті Chocolat des Français та в ритейл-магазинах.

Більше того, бренд Le Chocolat des Français не просто вшановує цих жінок 8 березня. За кожну продану плитку шоколаду 1 євро буде перераховано благодійній організації Dans le Genre égales, яка займається просуванням гендерної рівності. В Інтернеті людей також запрошують пропонувати нові імена забутих новаторок, щоб розширити колекцію.

Кампанія була створена у партнерстві з режисерами та ілюстраторами Eddy Production.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel