Креативна агенція TBWA\Paris помітила, що її клієнт, кондитерський бренд Le Chocolat des Français, має ідеальну основу для кампанії з нагоди Міжнародного жіночого дня.
Назва бренду перекладається як «Шоколад французьких чоловіків». Тож партнери запустили нову лінійку Le Chocolate des Françaises («Шоколад французьких жінок») — чотири шоколадки, кожна з яких розповідає про жінку-новаторку, яка залишила свій слід в історії Франції, але була несправедливо забута історією.
Шоколадки вирізняються характерним і впізнаваним дизайном бренду та снап-кодом. Відсканувавши код за допомогою Snapchat, ілюстрація на блоці оживає, пропонуючи унікальний інтерактивний досвід життя жінки. Вірна веселій та барвистій ДНК бренду, кожна з жінок з гумором розповідає свою історію та про те, як вона була викреслена з історії.
- Аліса Ґай — режисерка, сценаристка та продюсерка, зняла перший фікшн-фільм в історії кіно.
- Марта Готьє —лікарка-педіатр, відкрила хромосомну аномалію, що спричиняє синдром Дауна.
- Олімпія де Гуж — політикиня і піонерка фемінізму, виступала за закріплення гендерної рівності у французькій Конституції.
- Софі Жермен — вчена-математик, працювала над дослідженням пружності металів. Без її роботи Ейфелева вежа не існувала б.
Кампанія стартує 8 березня, у Міжнародний жіночий день, а з середини лютого шоколадки були доступні ексклюзивно на сайті Chocolat des Français та в ритейл-магазинах.
Більше того, бренд Le Chocolat des Français не просто вшановує цих жінок 8 березня. За кожну продану плитку шоколаду 1 євро буде перераховано благодійній організації Dans le Genre égales, яка займається просуванням гендерної рівності. В Інтернеті людей також запрошують пропонувати нові імена забутих новаторок, щоб розширити колекцію.
Кампанія була створена у партнерстві з режисерами та ілюстраторами Eddy Production.