Французький бренд запустив кампанію у Великобританії, проте він там не доступний
07 Вер 2022, 15:30

Французький бренд запустив кампанію у Великобританії, проте він там не доступний

Французький бренд продуктів харчування на рослинній основі La Vie запустив рекламну кампанію у Великій Британії, хоча він поки недоступний у країні.

Щоб зацікавити голодних лондонців, стартап розфарбував місто в рожевий колір за допомогою низки зухвалих OOH-активацій. Бренд рекламував «найкращий рослинний бекон у місті, якого немає в місті», щоб справити враження на місцевих жителів і доставити продукт до супермаркетів Великобританії.

«У момент, коли прагнення зменшити вуглецевий слід наших тарілок стає сильнішим і коли модель інтенсивного розвитку тваринництва показує світові, що вона досягла своєї межі, вегани і любителі м’яса парадоксальним чином розділилися більше, ніж будь-коли», — сказав Ромен Жоливе, директор з маркетингу La Vie.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«La Vie був створений, щоб зняти цю напругу та зібрати всіх за одним столом. Спочатку з нашим продуктом, який, нарешті, відтворює все, що ми любимо в бекон без свині, а потім з унікальним характером бренду, який є розважальним, без почуття провини та інклюзивним. У країні любителів бекону ми не могли сором’язливо увійти і вирішили порадувати наших споживачів».

Кампанія, створена в партнерстві з паризьким креативним агентством Buzzman, включала друк в The Guardian у Всесвітній день бекону, 3 вересня.

Розкажіть друзям про новину