Французький бренд продуктів харчування на рослинній основі La Vie запустив рекламну кампанію у Великій Британії, хоча він поки недоступний у країні.
Щоб зацікавити голодних лондонців, стартап розфарбував місто в рожевий колір за допомогою низки зухвалих OOH-активацій. Бренд рекламував «найкращий рослинний бекон у місті, якого немає в місті», щоб справити враження на місцевих жителів і доставити продукт до супермаркетів Великобританії.

«У момент, коли прагнення зменшити вуглецевий слід наших тарілок стає сильнішим і коли модель інтенсивного розвитку тваринництва показує світові, що вона досягла своєї межі, вегани і любителі м’яса парадоксальним чином розділилися більше, ніж будь-коли», — сказав Ромен Жоливе, директор з маркетингу La Vie.

«La Vie був створений, щоб зняти цю напругу та зібрати всіх за одним столом. Спочатку з нашим продуктом, який, нарешті, відтворює все, що ми любимо в бекон без свині, а потім з унікальним характером бренду, який є розважальним, без почуття провини та інклюзивним. У країні любителів бекону ми не могли сором’язливо увійти і вирішили порадувати наших споживачів».
Кампанія, створена в партнерстві з паризьким креативним агентством Buzzman, включала друк в The Guardian у Всесвітній день бекону, 3 вересня.