SOLARBOX, французький постачальник фотоелектричних панелей, об’єднав зусилля з креативним агентством FRED & FARID для запуску рекламної кампанії, у якій використали образ французького короля Людовика XIV.
Енергозбереження є зростаючою глобальною проблемою, і Франція є провідним ринком для заміни традиційних джерел енергії, наприклад, сонячною енергією.
З метою підвищення обізнаності про необхідність демократизації альтернативних джерел енергії, Solarbox, провідний національний постачальник фотоелектричних панелей (тобто сонячних панелей), у партнерстві з Fred & Farid Лос-Анджелес розробив телевізійну кампанію «Put the Sun to Work».
Кожен школяр у Франції змалечку знає, що сумнозвісний король Людовик XIV любив, коли його називали Король-Сонце. Для того, щоб просунути меседж «Put the Sun to Work», агентство використало образ Короля-Сонця, який виробляє електроенергію, крутячи педалі велосипеда, що слугує метафорою сонця, яке виробляє електроенергію для всієї родини за допомогою сонячних панелей.
Чотири відеоролики, представлені у рамках кампанії, підкреслюють повсякденне значення сонця: від прослуховування музики, рутинної роботи з пилососом, жіночого дня до ранкового гоління чоловіка. Розповідь підкреслює просту істину: сонце, колись емблема могутнього короля, сьогодні є сталим джерелом енергії для широких мас.