На відкриття своєї нової паризької кав’ярні Columbus Café & Co не просто подав каву: він також влив здорову дозу гумору. І вона спрямована безпосередньо на її конкурента Starbucks і його відомі помилки у написанні імені на стаканчику.
Перехожі бачили цікавий банер: білий стаканчик з написом «Kolombus» — очевидно жертвою помилки, добре відомої клієнтам Starbucks — супроводжувану повідомленням «Незабаром наш сусід зможе написати наше ім’я правильно».
Активація не закінчується постером. З моменту офіційного відкриття нової кав’ярні бренд запрошує клієнтів зіграти в гру. Для цього потрібно купити напій у конкурента, назвавши його «Columbus» (або невдалою версією ім’я, як-от «Colinbusse», «Colombousse», «Kolombus»…) і принести стаканчик назад до Columbus Café & Co, щоб піти з безкоштовним лате чи холодним чаєм.
За ідеєю кампанією стоїть агентство Buzzman.