Ford кинув виклик стереотипам про жінок в автомобільній індустрії у новій кампанії
12 Вер 2024, 14:14

Ford кинув виклик стереотипам про жінок в автомобільній індустрії у новій кампанії

Ford Motor Company у співпраці з еквадорським агентством BBA кидає виклик стереотипам своєю новою кампанією, яка протистоїть твердженню про те, що «жінки нічого не знають про автомобілі».

Зображення розділяє екран: з одного боку ця фраза з’являється поряд із жіночим обличчям, а з іншого — впливові жінки в автомобільній індустрії, як на локальному, так і на глобальному рівні.

Кампанія, розроблена BBA, має на меті не лише кинути виклик застарілим уявленням, але й підкреслити вирішальну роль, яку відіграють жінки в цьому секторі. Показуючи жінок, які подолали бар’єри в автомобільній промисловості, Ford Ecuador та BBA сподіваються надихнути більше жінок реалізовувати свої пристрасті у сфері, де історично домінують чоловіки, доносячи послання про розширення прав і можливостей та зміни.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Більше того, кампанія була відібрана для публікації у 227 випуску Lürzer’s Archive, одному з найвпливовіших журналів у світі реклами. Це видання відоме тим, що демонструє найбільш інноваційні та креативні кампанії з усього світу, і потрапляння на його сторінки є значним визнанням в індустрії.

Розкажіть друзям про новину