Футбол чи соккер: Девід Бекхем та Пейтон Меннінг посперечались у ролику Frito-Lay
17 Лис 2022, 16:38

Футбол чи соккер: Девід Бекхем та Пейтон Меннінг посперечались у ролику Frito-Lay

До того, як Сполучені Штати, Мексика та Канада приймуть чемпіонат світу з футболу у 2026 році, залишилося ще чотири роки, але Frito-Lay запросила крутого кінорежисера Майкла Бея, щоб допомогти перекласти світову гру на американську.

Пейтон Меннінг з’явився у новому рекламному ролику бренду тільки для того, щоб покритикувати колишнього англійського капітана Девіда Бекхема як з приводу спорту, так і мови. Вони сперечаються про те, як називається цей вид спорту – соккер чи футбол.

Хав’єр «Чічаріто» Ернандес наполіг на тому, що це футбол, тому що футбол — це життя. Випускники національної збірної США Тім Ховард, Міа Хемм, Джулі Фуді та Бренді Честейн наполягли на тому, що це соккер.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Незалежно від того, на який бік розмови про футбол та соккер заходять люди, сподіваюся, вони розважаються!» — сказав Меннінг.

Ролик, створений власним агентством Frito-Lay, стартує 15 листопада, за п’ять днів до початку чемпіонату світу, і проходитиме до фіналу заходу 18 грудня. Він запустив кампанію, яка також включає «закусочну карту», завдяки якій уболівальники можуть отримати безкоштовні Lay’s або Doritos за кожну жовту чи червону картку, зняту суддею.

Шанувальники повинні стежити за Lay’s та Doritos у Instagram, перш ніж виграти безкоштовні пакети Lay’s за кожну жовту картку та безкоштовні Doritos за кожну червону. Під час турніру будуть проводитися й інші ігри, у тому числі інтерактивний онлайн-челендж Pass the Ball Challenge та челендж у TikTok Snacks Skills, де фанати можуть ділитися роликами під хештегом #soccerOR, у яких вони роблять футбольні трюки або їдять чіпси незвичайним чином.

«Оскільки футбол стає популярнішим у Північній Америці, ми сподіваємося зробити чемпіонат ще цікавішим», — сказав Бретт О’Брайєн, директор з маркетингу Frito-Lay North America.

Розкажіть друзям про новину