Фокус на головному: тетрапод став основою оновленої айдентики української IT-компанії
20 Вер 2024, 15:42

Фокус на головному: тетрапод став основою оновленої айдентики української IT-компанії

У світі IT корпоративна культура піца-паті та нескінченного мерча стала майже «золотим» стандартом для більшості брендів. Українська IT-компанія Brainstack пішла іншим шляхом та переосмислила свій HR-бренд, щоб зосередитися на головному.

Розробкою оновленої HR-стратегії та айдентики займалася креативна агенція I AM IDEА.

Команда сформувала новий слоган HR-бренду компанії — «Focus on Main». Це філософія, яка підкреслює головне — не потрібно витрачати час на те, що відволікає і давати людям робити те, що їм подобається та вдається.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Разом із стратегією HR-бренду змінилась і айдентика. Символом компанії став тетрапод, який відомий своєю стійкістю та здатністю зберігати рівновагу за будь-яких умов.

Також команда I AM IDEA сфокусувалась на простоті та чіткості візуальної комунікації з лаконічною кольоровою палітрою чорного, білого та фіолетового. Фіолетовий став ключовим елементом, що підкреслює ідею нового слогана компанії «Focus on Main». 

Розкажіть друзям про новину