Фірмовий звук Netflix став бургером
24 Вер 2024, 10:24

Фірмовий звук Netflix став бургером

Burger King надихнувся звуком Netflix «Тудум» і перетворив його на «Dutum», що означає «товстий» корейською мовою. Результатом співпраці став новий соковитий та ситний бургер.

Унікальний формат реклами поєднує розмір «Dutum Burger» з характерним звуком «Тудум» від Netflix, що включає в себе популярні елементи бестселера Burger King. Завдяки функції «Субтитри» від Netflix, смак кожного інгредієнта «Dutum Burger» та його унікальні переваги представлені у захоплюючій формі.

Лише за тиждень після запуску було продано 143 025 бургерів.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео