Фірмовий звук Netflix став бургером
24 Вер 2024, 10:24

Фірмовий звук Netflix став бургером

Burger King надихнувся звуком Netflix «Тудум» і перетворив його на «Dutum», що означає «товстий» корейською мовою. Результатом співпраці став новий соковитий та ситний бургер.

Унікальний формат реклами поєднує розмір «Dutum Burger» з характерним звуком «Тудум» від Netflix, що включає в себе популярні елементи бестселера Burger King. Завдяки функції «Субтитри» від Netflix, смак кожного інгредієнта «Dutum Burger» та його унікальні переваги представлені у захоплюючій формі.

Лише за тиждень після запуску було продано 143 025 бургерів.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину