Фірмовий звук Netflix став бургером
24 Вер 2024, 10:24

Фірмовий звук Netflix став бургером

Burger King надихнувся звуком Netflix «Тудум» і перетворив його на «Dutum», що означає «товстий» корейською мовою. Результатом співпраці став новий соковитий та ситний бургер.

Унікальний формат реклами поєднує розмір «Dutum Burger» з характерним звуком «Тудум» від Netflix, що включає в себе популярні елементи бестселера Burger King. Завдяки функції «Субтитри» від Netflix, смак кожного інгредієнта «Dutum Burger» та його унікальні переваги представлені у захоплюючій формі.

Лише за тиждень після запуску було продано 143 025 бургерів.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину