27 Бер 2024, 10:57

Фестиваль квір-кіно представив новий дизайн та анонсував безкоштовні абонементи для військових

Фестиваль квір-кіно SUNNY BUNNY, який вдруге відбудеться у Києві, представив новий дизайн та анонсував безкоштовні абонементи для військових.

Із 19 по 26 квітня у Києві відбудеться Другий фестиваль ЛҐБТКІА+ кіно SUNNY BUNNY. Команда фестивалю, яку очолює директор Богдан Жук, розуміє, що можливістю проводити масштабні кінозаходи українці завдячують насамперед військовим, які захищають їх від російської агресії на фронті. 

Тож із великою вдячністю команда запрошує військових на покази в кінотеатрі «Жовтень» в межах фестивалю SUNNY BUNNY та подарувати їм безкоштовні абонементи. У часи війни захист персональних даних військових є надважливим, тож військовим пропонують просто прийти в кінотеатр «Жовтень» в перший день фестивалю та забрати свій абонемент на стійці акредитації фестивалю. Для цього необхідно буде на місці пред’явити військове посвідчення учасника бойових дій або інший аналогічний документ.

Нагадаємо, що у лавах Збройних сил служить за різними оцінками до 100 000 представників української квір-спільноти.

Також, фестиваль спільно із діджитал-агенцією Hexagon представили новий дизайн цьогорічного SUNNY BUNNY. Агенція є креативним партнером фестивалю. Новий дизайн наслідує важливі меседжі, які фестиваль вже встиг винести на широкий загал минулого року.

«У цій роботі ми продовжуємо працювати з темою людяності, відкритості та відображати тенденції в українському суспільстві.

Нещодавні результати опитування Національного демократичного інституту показали, що 72% підтримують рівноправ’я та захист від дискримінації ЛҐБТК+ людей — ідеї рівності стають все ближче більшості країни. Макрофотографії, які ми запропонували, є алегоричним способом передати це ідеологічне зближення.

«Більшість ближче» головний меседж за цими яскравими та текстурними макрофото; така подача може працювати як свідчення еволюції у питаннях толерантності та правах людини; хоча ми розуміємо, що деякі сприймуть це як провокацію. Окреме питання, чи має тіло та його атрибути когось провокувати», — каже креативна команда наших партнерів, діджитал-агенції Hexagon.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео