Фестиваль Golden Drum 2022 оголосив переможців
26 Вер 2022, 17:15

Фестиваль Golden Drum 2022 оголосив переможців

Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх переможців.

Журі присудило 31 бронзовий барабан, 28 срібних, 24 золотих та 9 гран-прі в різних групах і категоріях.

Серед переможців є також українці.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Третій рік поспіль агентство Publicis Italy з Мілана було назване агентством року, що сприяло загальному успіху Publicis, який набрав найбільшу кількість балів і було визнане, як Network of the Year.

Найкращий бренд, який залишив свій слід і отримав Гран-прі бренду — HeinekenЕойн Шеррі, креативний директор Publicis Italy, що створив кампанію The Night is Young, отримав звання креативного директора року.

Титул Незалежної агенції року отримала угорська агенція White Rabbit Budapest.

А українська креативна агенція Bickerstaff.734 посіла третє місце серед найкращих незалежних агенцій

Цього року Golden Drum вперше визнали продюсерське агентство року та діджитал агентство року за підтримки Coca-Cola. Продакшн-агентством року стало грецьке Good People, а титул діджитал агентства року отримало ізраїльське DIBOOR.

MMR представляє українських переможців Golden Drum 2022.

Срібло:
  • Агентство Angry з роботою «Do It Your Way. Do It Safe Way» для Центру громадського здоров’я МОЗ України у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Illustration.
  • Київська креативна агенція Bickerstaff.734 з брендингом заповідника «Хортиця» у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Typography.
Бронзу:
  • PrivatBank against panic для ПриватБанк у категорії B. CREATIVE EFFECTIVENESS, Single-country/region PROFIT.
  • Bickerstaff.756 з роботою LASKA UPCYCLE MERCH для Laska Charity Store у категоріях B. CONTENT, Native Advertising, Brand Integration, Sponsorships & Co-Promotions та B. SOCIAL GOOD, Profit Social Good.

А також з роботою Галичина – ми замість я для «Галичина» у категорії A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT.

  • Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Time-Slowing Watches для Emwatch у категорії E. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Apps and Mobile Content.

Розкажіть друзям про новину