Бренд Fenty Beauty, який належить співачці Rihanna, об’єднався зі знаменитим бруклінським творчим колективом MSCHF, який зовсім недавно співпрацював із Джиммі Феллоном, щоб створити нову модель кросівок з дизайном, натхненним цукерками Gobstopper.
В рамках колаборації бренди створили набір блисків для губ, в якому замість шести відтінків червоного та рожевого покупець отримає або популярний Gloss Bomb, або справжній кетчуп.
Блиски для губ представлені в упаковці, що нагадує пакетик з кетчупом, щоб дразнити клієнтів словами «KETCHUP OR MAKEUP».
Немає жодної гарантії, що у якійсь із куплених упаковок буде блиск для губ від Fenty, тому покупець може отримати шість упаковок звичайного, але дуже дорогого кетчупу.
Купити палітру із шести пакетиків можна на спеціальному веб-сайті колаборації за ціною 25 доларів за коробку.