Fenty Beauty представив блиск для губ у вигляді кетчупу
25 Сер 2022, 12:43

Fenty Beauty представив блиск для губ у вигляді кетчупу

Бренд Fenty Beauty, який належить співачці Rihanna, об’єднався зі знаменитим бруклінським творчим колективом MSCHF, який зовсім недавно співпрацював із Джиммі Феллоном, щоб створити нову модель кросівок з дизайном, натхненним цукерками Gobstopper.

В рамках колаборації бренди створили набір блисків для губ, в якому замість шести відтінків червоного та рожевого покупець отримає або популярний Gloss Bomb, або справжній кетчуп.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений MSCHF (@mschf)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Блиски для губ представлені в упаковці, що нагадує пакетик з кетчупом, щоб дразнити клієнтів словами «KETCHUP OR MAKEUP».

Немає жодної гарантії, що у якійсь із куплених упаковок буде блиск для губ від Fenty, тому покупець може отримати шість упаковок звичайного, але дуже дорогого кетчупу.

Купити палітру із шести пакетиків можна на спеціальному веб-сайті колаборації за ціною 25 доларів за коробку.

Розкажіть друзям про новину