Fenty Beauty, H&M та інші виступили на підтримку доступу до абортів
06 Чер 2022, 14:11

Fenty Beauty, H&M та інші виступили на підтримку доступу до абортів

Багато косметичних і модних брендів заявили про підтримку права жінок на аборти, приєднавшись до «Don’t Ban Equality», консорціуму некомерційних організацій, вперше створеного у 2019 році у відповідь на зростаючі обмеження на доступ до абортів у деяких штатах США. Такі бренди, як Lululemon, Fenty Beauty, Glossier, Levi Strauss & Co, Patagonia та H&M, були серед 62 брендів, що приєдналися до перезапуску Don’t Ban Equality.

«Обмеження репродуктивних прав заважають нашим працівникам на робочому місці та поза ним і негативно позначаються на наших зусиллях щодо просування рівності та різноманітності в наших компаніях», — йдеться у заяві, підписаній 62 компаніями на веб-сайті «Don’t Ban Equality». «Ми віримо в необхідність захищати благополуччя всіх людей, завдяки яким наші компанії та спільноти процвітають день у день. Ми також вважаємо, що кожен повинен мати доступ до необхідної комплексної допомоги у галузі репродуктивного здоров’я, включаючи аборти».

Проект рішення Верховного суду, щo скасовує вердикт у справі Роу проти Уейда і відновити заборону на аборти, підштовхнув «Don’t Ban Equality» до того, щоб заручитися підтримкою різних компаній, щоб просувати рівні та етичні права як людей, які працюють у компаніях, так і їх споживачів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ця ініціатива надає брендам можливість чітко заявити про свою позицію та підтримку. Крайній термін для компаній приєднатися до руху — 6 червня.

Розкажіть друзям про новину