Fenty Beauty, H&M та інші виступили на підтримку доступу до абортів
06 Чер 2022, 14:11

Fenty Beauty, H&M та інші виступили на підтримку доступу до абортів

Багато косметичних і модних брендів заявили про підтримку права жінок на аборти, приєднавшись до «Don’t Ban Equality», консорціуму некомерційних організацій, вперше створеного у 2019 році у відповідь на зростаючі обмеження на доступ до абортів у деяких штатах США. Такі бренди, як Lululemon, Fenty Beauty, Glossier, Levi Strauss & Co, Patagonia та H&M, були серед 62 брендів, що приєдналися до перезапуску Don’t Ban Equality.

«Обмеження репродуктивних прав заважають нашим працівникам на робочому місці та поза ним і негативно позначаються на наших зусиллях щодо просування рівності та різноманітності в наших компаніях», — йдеться у заяві, підписаній 62 компаніями на веб-сайті «Don’t Ban Equality». «Ми віримо в необхідність захищати благополуччя всіх людей, завдяки яким наші компанії та спільноти процвітають день у день. Ми також вважаємо, що кожен повинен мати доступ до необхідної комплексної допомоги у галузі репродуктивного здоров’я, включаючи аборти».

Проект рішення Верховного суду, щo скасовує вердикт у справі Роу проти Уейда і відновити заборону на аборти, підштовхнув «Don’t Ban Equality» до того, щоб заручитися підтримкою різних компаній, щоб просувати рівні та етичні права як людей, які працюють у компаніях, так і їх споживачів.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця ініціатива надає брендам можливість чітко заявити про свою позицію та підтримку. Крайній термін для компаній приєднатися до руху — 6 червня.

Розкажіть друзям про новину