77% німецьких підприємців досі використовують факсимільні апарати — пережиток офісної культури 1980-х років, згідно з дослідженням асоціації BitKom.
Креативне агентство Talent та європейська цифрова банківська компанія для малого бізнесу FINOM побачили в цьому можливість. Їхня кампанія під назвою «Faxvertising» розпочалася з надсилання факсимільних повідомлень безпосередньо німецьким підприємствам, де втомлений апарат благав про вихід на пенсію, із сатиричною заміткою та QR-кодом, який надавав посилання на безкоштовну пробну версію диджитал-платформи FINOM.

Потім кампанія провела вуличний маркетинговий захід у Берліні, де факсимільні апарати вийшли на вулиці, щоб виступити проти бюрократії. У деяких найпопулярніших місцях міста десятки таких апаратів з’явилися на брендованих п’єдесталах, роздрукувавши свої особисті прохання про відставку та заклики до переходу на більш розумні рішення, такі як FINOM.