Енн Гетевей, Зендея та Лю Іфей вирушили у подорож до самовдосконалення у кампанії Bulgari
17 Чер 2024, 11:43

Енн Гетевей, Зендея та Лю Іфей вирушили у подорож до самовдосконалення у кампанії Bulgari

Ювелірний бренд Bulgari представив нову рекламну кампанію «Eternally Reborn» за участю глобальних амбасадорів бренду — акторок Енн Гетевей, Зендеї та Лю Іфей.

Відзначаючи 140-річну спадщину безперервного оновлення, Bulgari запрошує у подорож до самовдосконалення, натхненну своїми творіннями. Дорогоцінні шедеври бренду виступають унікальними талісманами, які вловлюють світло нового світанку, дарують силу та впевненість для особистісного зростання.

У кампанії зірки розкривають свої багатогранні особистості, переживаючи в Римі момент самопізнання та постійного оновлення. Музи Bvlgari прогулюються вражаючими пам’ятками Вічного міста, їхні образи мерехтять у захоплюючій грі дзеркал, що відображають кожну грань та унікальну еволюцію кожної з них.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Подібно до нескінченних перспектив, що відкриваються на поверхні дорогоцінного каменю, ця гра віддзеркалень досліджує багатогранну природу кожної людини в пошуках нової версії себе.

Героїні кампанії демонструють витвори колекції Aeterna, які з’являються як зачаровуючі акценти протягом усього відео.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео