Snap у партнерстві з Vogue представили серію лінз доповненої реальності на фестивалі «Каннські леви», які відображають деякі з останніх образів високої моди у віртуальній формі.
Об’єктиви доповненої реальності представлені на виставці під назвою «Vogue x Snapchat: Redefining the Body», що проводиться в Центрі мистецтв Ла Мальмезон у Каннах та показує ексклюзивні дизайни від Balenciaga, Dior, Gucci, Kenneth Ize, Stella McCartney, Richard Quinn, Stella McCartney та Versace. Вони доступні для відвідувачів та для користувачів Snapchat по всьому світу.
Виставкою займався європейський редакційний директор Vogue Едвард Еннінфул. Проект є «справжньою творчою співпрацею», — сказала Бетсі Кенні Лек, віце-президент Snap з глобальної стратегії бренду, з командами, що працюють над перетворенням фізичного одягу на цифрові пристрої. Зусилля ставлять роботу провідних дизайнерів на передній план, щоб «розсунути межі форми моди, що змінюється», — додала Ванесса Кінгорі, головний комерційний директор британського Vogue. Але для Snap виставка також призначалася для демонстрації також його технології доповненої реальності. Компанія хотіла показати, «наскільки виразним і захоплюючим це може бути для індустрії моди», — пояснила Лек.
Що стосується фізичної виставки, то у всіх шести залах центру буде спеціально розроблене середовище, щоб представити експозиції дизайнерів з фізичними предметами.
Виставка відкрилася 20 червня та триватиме до 24.